Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til G4RM

Takk til ovennevnte for en hyggelig f2f handel samt klokkesladder...
 
Jeg har gjennomført handler med longines- og espenbki de siste dagene, det gikk helt smertefritt på alle måter.
 
Takker Ragamuffin for en rask og god handel. En Hamilton skal nå få litt tid på en ny arm:)
 
Min beskjedne liste på side 2, er nå oppdatert med selger HenrikTA.

Takk for en perfekt handel!
 
Har gjennomført et par hyggelige handler med JCE og GT350. Klar anbefaling.

(når skal jeg begynne å kjøpe noe her mon tro ? :confused:)

Her er mine erfaringer til nå:

Good guys

Selgere:

Kjøpere:
(kjøpt klokke/ting av meg altså)

Risti4Life
Frik
Habbes
morini
krisarn
Infinite
morto
Gossi
JCE
GT350
 
Må dessverre sette meg selv opp på listen over Bad guys. Etter mye kluss fra tredjepart måtte jeg dessverre trekke meg fra et salg av en klokke. Håper dette er første og siste gang.
 
Oppdatering

Etter noen fullførte handler har jeg oppdatert listen min: Takk til Beining, Stian D og Rovers for fine og effektive transaksjoner!

Good guys

Selgere:
Lightningii
Braute
rsvei
lobergen
Ivar
Infinite
Hopalong
Sponon

Kjøpere:
Ursa Major
Siggen7
Braute
Helliot
brewerT
rkjersem
Bullit
rsvei
Anders
Mighty Movers
Beining
Stian D
Rovers
theBH
EspenBki

Byttehandler:
Auto
 
Under tvil anbefales herved rousp som kjøper. Det taler mot ham at han er bergenser, men pengene kom inn på konto og han holdt kjeft lenge nok til å kunne hente pakken på postkontoret :) Det er håp for den gutten også!
 
Under tvil anbefales herved rousp som kjøper. Det taler mot ham at han er bergenser, men pengene kom inn på konto og han holdt kjeft lenge nok til å kunne hente pakken på postkontoret :) Det er håp for den gutten også!

Hehe, takk for den strålende omtalen! ;)

Har lagt inn omtale om deg i posten min, du finner den om du søker på navnet ditt. :)

Nå kan jeg heldigvis preike skit fram til neste gang jeg skal hente noe på postkontoret :D
 
Lagt til Dado og the BH i listen over.
theBH: problemfri handel med overføring og pakkepost
Dado: Superhyggelig F2F hos meg i Drammen
 
Må nok en gang få anbefale jonny. Han solgte Rolexen på en dag eller to, og jeg fikk den prisen jeg ville ha.
100% solid.