Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takker så mye for svært så hyggelig klokkeprat og handel med Tek.
Ville ikke hatt betenkeligheter med å handle med ham igjen........100% Good guy
 
Mange takk til en av de beste blant de beste, for en vel gjennomført handel og en utrolig velvilje.

@ChristianN er en ordentlig good guy
 
Redigert av en moderator:
Olando - Lærkunstner og good guy!

Under en uke etter at jeg kontaktet Ola ang. muligheten om å lage en reim til nyanskaffelsen,dumpet det en konvolutt ned i postkassa.Og resultatet var over all forventning,nydelig håndverk og akkurat som jeg hadde sett for meg.Perfekt!

Også utrolig greit å vite at man ikke lenger trenger å bestille fra det store utland,når man har så kapable håndverkere tilgjengelig for oppdrag her på forumet. Mange takk:)
 
Under en uke etter at jeg kontaktet Ola ang. muligheten om å lage en reim til nyanskaffelsen,dumpet det en konvolutt ned i postkassa.Og resultatet var over all forventning,nydelig håndverk og akkurat som jeg hadde sett for meg.Perfekt!

Også utrolig greit å vite at man ikke lenger trenger å bestille fra det store utland,når man har så kapable håndverkere tilgjengelig for oppdrag her på forumet. Mange takk:)

Takk for gode ord @murias:) og takk for knirkefri handel!
 
Redigert av en moderator:
Brukt klokke fra @hman ankom i dag. Klokka ser ny ut! Takk for kjapp og enkel handel. Hman er goodguy!
 
Redigert av en moderator:
Oppdatert Good Guy liste.


Good guys:

Bytter:

morini
lcaustad
HenrikTA

Kjøpere:

Stian D
mikrofon
Sinn
Schmelck
JonasV
anhostma
rousp
jayeff
Frode
Vidar
Sylar
rsvei
UJU
akr
THH
jvj75
G4RM
Pippen
ona
slip
Isomaka

Selgere:

Bullit
Tachym
KarlFr
jayeff
joha
eazy123
PerØ
Minuteman
Solli
gjmo
morto
greg
Yallaboy
andersmp
hman