Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Jeg har nå det siste året handlet med tre selgere på tidssonen, Sven Bertil, Migtymovers og nå i går Greg.

Har veldig positiv opplevelse av alle, det gjelder beskrivelse av ur i forkant og gjennomføring av handel :)
 
Good Guy

Jeg har nå det siste året handlet med tre selgere på tidssonen, Sven Bertil, Migtymovers og nå i går Greg.

Har veldig positiv opplevelse av alle, det gjelder beskrivelse av ur i forkant og gjennomføring av handel :)
Meget hyggelig å handle med Mazzuoli...... Godt å vite at klokken får et godt hjem.
 
Bra handel i dag med Krille

Kjøpte to klokker av Krille i dag. En mann som absolutt kan anbefales - good guy.
 
Kjøpte to klokker av Krille i dag. En mann som absolutt kan anbefales - good guy.

Takk i like så!

Har i det siste også handlet med rsvei, ilovesss2004, olemol, jayeff (riktignok som mellommann for en kompis), Sinn og TryMe2Nite. Intet negativt å rapportere, snarere tvert i mot.

Har tidligere også handlet med Anders, xe3l, Vegard og gjmo, alt vel der også. Har sikkert glemt noen, oppdaterer etterhvert i så tilfelle.
 
Handla en Seiko Tunacan av GT350 idag, han er en av de goe gutane.
Ganske aktiv med taperullen når han pakker er han og... hehe
 
Flygaren

Takk til Flygaren for veldig god og ryddig handel. Superbra kommunikasjon fra start til slutt. Absolutt å anbefale!
 
Takk til Flygaren for veldig god og ryddig handel. Superbra kommunikasjon fra start til slutt. Absolutt å anbefale!

Og jeg kan virkelig ikke gjøre annet enn å gi mine sterkeste anbefaler tilbake til ErikR! Fantastisk service fra start til slutt og lynkjapp levering av et nydelig ur. Om noen skal handle med denne karen har de med en bra fyr og gjøre, og jeg har ingen problemer med å anbefale han... :D
 
Selger:
Lightningii

Møtte denne hyggelige karen på gardermoen for en rask og rydding handel swiss banker-style, med laptop og kontooverføring. Dette var før jeg registrerte meg her, og ikke visste hvem han var. Pepsi på nato rundt håndleddet hans bidro til litt cred. :cool:
 
Takk til deg også Silverfox, det gikk meget knirkefritt.
Silverfox sendte på oppkrav, dette var ikke noe problem da klokken så like pen ut som beskrevet:):)
 
Jeg har forsømt denne posten, så nå er jeg ikke sikker på om jeg husker alle jeg har handlet med her inne. Om noen er utelatt, send meg en PM.

Alle mine erfaringer, både som kjøper og selger i handel med TS-medlemmer har vært svært positive. Jeg har handlet med

Selgere:

lightningii
JoLu
HenrikTA
braanaas
sjuli_123
silverfox

Kjøpere:
Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar

Listen oppdatert med Silverfox.
 
Bad guys.................and good guys.

Mye hyggelig lesing og mange fine omdømmer, men hva brukes egt. denne listen til?
De aller fleste det handles med her, er jo ganske sikkert good guys ;)

Det jeg ville ha satt pris på, var muligheten for et kjapt oppslag på hvem som hadde opptrådt klandreverdig, vært svikfulle, eller rett og slett vært kjeltringer. :cool:

Å bla gjennom noen-og-tjue sider for å finne fram til evt. bad guys, blir for omstendelig. IMO

Andre meninger :confused:
 
Mye hyggelig lesing og mange fine omdømmer, men hva brukes egt. denne listen til?
De aller fleste det handles med her, er jo ganske sikkert good guys ;)

Det jeg ville ha satt pris på, var muligheten for et kjapt oppslag på hvem som hadde opptrådt klandreverdig, vært svikfulle, eller rett og slett vært kjeltringer. :cool:

Å bla gjennom noen-og-tjue sider for å finne fram til evt. bad guys, blir for omstendelig. IMO

Andre meninger :confused:

Jeg er helt enig. Denne listen er egentlig helt useless for sitt formål.
Den fungerer nok mer som en klapp på skulderen for "takk for hyggelig handel".

En "Pass deg for luringen"-tråd hadde vært mye bedre...