Good Guys: http://www.chronograph.com - Seiko på nett!

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
Våre Danske venner har en slik kategori og i påvente av at vi får det samme poster jeg her!

Chronograph er omtalt her tidligere og når jeg skulle bestille mitt orange monster - så var det bare å legge ordren der.

Bestilte en annen klokke også, men fikk mail neste dag og at den var utsolgt, men at jeg kunne få modellen over (70 dollar dyrere) for samme pris.

Jeg svarte høflig ja og var godt fornøyd med servicen.

Fikk mail med sendingsnr. - og neste dag kom det enda en mail.

Jeg spurte høflig om han hadde sendt i to pakker noe han bekreftet. Ble "lettere" irritert og forklarte at jeg hadde skrevet "1 shipment" på begge ordrene siden "Norge as" har tullete gebyrer og at dette ville koste meg 110,- riksdaler.

Lee svarte umiddelbart og refunderte beløpet i dollar til meg.

Var ikke det meget bra service så vet ikke jeg!

PS: Føler meg litt smålig siden jeg kommenterte på det, han forsøkte jo bare å yte service og jeg så rødt ang. gebyrer. Men det blir nok flere handler derfa så han tjener på det i lengden...
 
ArthurF skrev:
Våre Danske venner har en slik kategori og i påvente av at vi får det samme poster jeg her!

Chronograph er omtalt her tidligere og når jeg skulle bestille mitt orange monster - så var det bare å legge ordren der.

Bestilte en annen klokke også, men fikk mail neste dag og at den var utsolgt, men at jeg kunne få modellen over (70 dollar dyrere) for samme pris.

Jeg svarte høflig ja og var godt fornøyd med servicen.

Fikk mail med sendingsnr. - og neste dag kom det enda en mail.

Jeg spurte høflig om han hadde sendt i to pakker noe han bekreftet. Ble "lettere" irritert og forklarte at jeg hadde skrevet "1 shipment" på begge ordrene siden "Norge as" har tullete gebyrer og at dette ville koste meg 110,- riksdaler.

Lee svarte umiddelbart og refunderte beløpet i dollar til meg.

Var ikke det meget bra service så vet ikke jeg!

PS: Føler meg litt smålig siden jeg kommenterte på det, han forsøkte jo bare å yte service og jeg så rødt ang. gebyrer. Men det blir nok flere handler derfa så han tjener på det i lengden...



Helt enig me dæ her!+++++1

Men ka slags Seiko ble d te slutt da?! :mrgreen:
 
Det ble et orange monster + noe "annet" som ikke var til meg.

Jeg er litt "skap Seiko" så hysj hysj...
 
Ikke meningen å bumpe gamle tråder, men ser liten vits i å starte en ny enn.

Får man eske med klokkene? :p