Godtvondt - Noen som kjenner den følelsen?

aha...

Så vi gidder plutselig ikke engang å stille kalenderen hver måned nå da liksom...

Kan avkrefte at det dreier seg om en annual eller perpetual calendar.. husk at det er et JLC-verk med DD chronomodul :) En annual eller perp. cal ville nok blitt litt i overkant ;)

Here we go again....

...og denne gangen er det ikke litt godt engang.

Det gjør bare vondt å vente.:(

FedEx_1.jpg

Den som venter på noe godt venter ALLTID for lenge.:mad::razz:

Venter ja....

Your Power Reserve/ Date PR-02 will be sent on tomorrow, Apr 21 by SpeedPost (EMS) through Hong Kong Post, it will take 3 working days (the Easter holiday will delay it for a few days) and you will later receive a Tracking No. for checking the delivery progress.

PR-02_iii_-250x187.jpg

Bare å vente da. Måtte bare ha en slik. :p

Husk å gå over til å søke på posten.no når pakken er kommet til Gardermoen ;)

Hmm... Har en pakke som er under tollbehandling på Gardemoen. Den er blitt midlertidig lagret fordi tollen/posten trenger fødselsnummer eller organisasjons nummer.

Nå har jeg fått en del pakker fra utlandet som har gått gjennom tollvesenet på Gardemoen, men har aldri opplevd at de trenger fødselsnummer for å godkjenne fortollingen.

Ringte inn for å høre hva det går i. Joda, de måtte ha fødselsnummer for å verifisere mottaker. Ok? Når ble dette standard prosedyre?

Jaja... nå skal pakken være på vei til neste ledd i den omfattende og evigvarende fortollingsprossessen. Regner med å få pakken i slutten av neste uke :p

Ringte inn for å høre hva det går i. Joda, de måtte ha fødselsnummer for å verifisere mottaker. Ok? Når ble dette standard prosedyre?

Kanskje pakken var merket "gave" og de trengte dokumentasjon for å se om det var fødselsdagen din. :p

Spøk til side, så er det ingenting som forundrer meg når det kommer til post og tollbehandling i Norge. Best av alt var den opprigningen jeg fikk da de hadde åpnet og funnet faktura og mente at den måtte være helt feil da hun som hadde åpnet ikke kunne forstå at noen kunne betale så mye som 25.000 kroner for en klokke.

En annen gang stoppet det opp fordi noen hadde scannet shippingdokumentene opp ned.

Best av alt var den opprigningen jeg fikk da de hadde åpnet og funnet faktura og mente at den måtte være helt feil da hun som hadde åpnet ikke kunne forstå at noen kunne betale så mye som 25.000 kroner for en klokke.

Ho ho. Det er vel da du kan svare at; joda det er helt feil. Det er kr. 250,- jeg skal momse inn.:p

Verifisere mottaker?? Er det en pakke med anthrax du venter på:p Nei den var ny,
akkurat som det bare skulle komme en pakke som er sendt til "ingen"

Verifisere mottaker?? Er det en pakke med anthrax du venter på:p Nei den var ny,
akkurat som det bare skulle komme en pakke som er sendt til "ingen"

Dette har skjedd med meg også, når de skal fortolle noe så får du jo en faktura, regner med at de trenger fødselsnummeret ditt for å bekrefte at de skriver fakturaen til en "ekte" person.

Siste status

Sendingen er sendt fra avsenderland

09.08.2011 12:59, ISC NEW YORK NY (USPS) , USA

Se detaljer

Løfter denne tråden opp mens man venter.....:D