Godtvondt - Noen som kjenner den følelsen?

nå kjenner jeg også denne følelsen.....
Men min pakke er ikke engang postlagt da det tar en 5-6 dager før gjenstanden har blitt 'preparert'
 
Rart å se hvor raskt en pakke forflytter seg rundt hele jordkloden via FedEx-tracking, men hvordan det hele stopper opp når det står pakken har ankommet Gardermoen... :D
 
Noen ganger gjør det litt mer vondt enn godt..

Kjøpte en klokke for snart 3 uker siden, og det har vært bare rot med kommunikasjon, forsendelse etc. Inntil noen dager siden var jeg sikker på at jeg hadde blitt svindlet, men nå ser det ut til at ting er i orden. Kommer til å puste lettet ut når klokken er på armen ;)
 
Ikke noe flott følelse, får bare ønske deg lykke til Juice. :)

Fikk akkurat min pakke levert på døren. Tydeligvis er ikke FedEx-sporingen up-to-date ettesom den sier klokken min ennå er på Gardermoen... :p
 
Fikk nettopp tilsendt FedEx sporing, så dersom ikke jeg mottar en eske full av småstein, så ser det ut til at det gikk bra denne gangen også ;)

En ganske heftig klokke ble det, på den dressede siden, og fra en av de sveitsiske "topp 5" :)
 
Faktisk ikke :) Men gode gjetninger, da de klokkene er blant mine favoritter..

Litt utradisjonelt valg, men klokken har JLC urverk, Dubois Depraz chronomodul. MEN det er ikke chronoen som er hovedattraksjonen på dette uret ;)
 
Kjenner denne følelsen så smertelig godt.. Har to klokker på vei nå og klarer knapt vente!
 
Faktisk ikke :) Men gode gjetninger, da de klokkene er blant mine favoritter..

Litt utradisjonelt valg, men klokken har JLC urverk, Dubois Depraz chronomodul. MEN det er ikke chronoen som er hovedattraksjonen på dette uret ;)
Vacheron Constantin Chrono av noe slag? :D
 
Vacheron Constantin Chrono av noe slag? :D

Niks ;) Det mest avslørende hintet kan ligge i at chronoen ikke hovedattraksjonen - dvs. uret har en annen komplikasjon i tillegg?

Det dreier seg om en relativt uvanlig komplikasjon, men også en komplikasjon som ulike produsenter løser på ganske forskjellige måter. Visuelt sett kan imidlertid denne ekstrafunksjonen se ganske lik ut på de ulike urene. Watchtime kjørte en oppsummeringstest av flere ur med denne funksjonen noen nummer tilbake ;)
 
aha...

Så vi gidder plutselig ikke engang å stille kalenderen hver måned nå da liksom...
 
Kan avkrefte at det dreier seg om en annual eller perpetual calendar.. husk at det er et JLC-verk med DD chronomodul :) En annual eller perp. cal ville nok blitt litt i overkant ;)
 
Here we go again....

...og denne gangen er det ikke litt godt engang.

Det gjør bare vondt å vente.:(

FedEx_1.jpg


Den som venter på noe godt venter ALLTID for lenge.:mad::razz:
 
Venter ja....

Your Power Reserve/ Date PR-02 will be sent on tomorrow, Apr 21 by SpeedPost (EMS) through Hong Kong Post, it will take 3 working days (the Easter holiday will delay it for a few days) and you will later receive a Tracking No. for checking the delivery progress.


PR-02_iii_-250x187.jpg


Bare å vente da. Måtte bare ha en slik. :p