Godtvondt - Noen som kjenner den følelsen?

F5 syken ja, alltid like moro. Eneste kur er når det ringer på døren...

Moro å se hva dette blir Rambutan :D

Hehehehe, nå gleder jeg meg enda mer. I all ventingen min ser det nå ut til at jeg kan faktisk få 2 på samme dag!! :eek:
eterna.png

omega.png

Var innom urmakeren i dag for å se og klå litt. Det gikk jo som det måtte det. :D
Endte opp med å bestille meg en ny klokke.Klokken kommer ikke før til neste helg. :mad:
Ulempen er at jeg reiser på jobb på mandag!
Blir lange 2 uker på jobb. :D

Paris er kjent for å være en evighets-hub for Fedex. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før den kommer til Gardemoen :)

7977012556_b4f5703ba0_b.jpg

Ho ho. Snart utpakking igjen.:D

Paris? Trodde det var Gardermoen som var litt twilight zone.

Paris er kjent for å være en evighets-hub for Fedex. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før den kommer til Gardemoen :)

7977012556_b4f5703ba0_b.jpg

Haha ja, mister tellingen på hvor mange ganger pakken oppdateres med "in transit" i Paris. Skulle tro den får en omvisning innom alle turistattraksjonene før den sendes videre.

Blir spennende å se hva det er!

Pakken har nå ligget i tollen i 4 timer. Tar så lang tid.

Fortoll pakken og gi den til Bring. Eg e annige! :mrgreen:

Alt er relativt, folkens.
Alt er relativt.
Paris er ikke nødvendigvis alltid et like stort problemområde.

Her er historien til min siste ankomst.
Etter å ha passert tre land (Tyskland, Nederland og Frankrike) i EU innenfor 2 dager, ligger herligheten og flakser mellom hendene og-annet-hva-vet-jeg på Gardermoen og Skedsmokorset i over tre - 3 - uker....

FedEx er blitt FedUp for meg.
Er jeg i Norge neste gang jeg bestiller noe, flyr jeg selv og henter klokken. :mad:

Fedex3.jpg

Alt er relativt, folkens.
Alt er relativt.
Paris er ikke nødvendigvis alltid et like stort problemområde.

Her er historien til min siste ankomst.
Etter å ha passert tre land (Tyskland, Nederland og Frankrike) i EU innenfor 2 dager, ligger herligheten og flakser mellom hendene og-annet-hva-vet-jeg på Gardermoen og Skedsmokorset i over tre - 3 - uker....

FedEx er blitt FedUp for meg.
Er jeg i Norge neste gang jeg bestiller noe, flyr jeg selv og henter klokken. :mad:

Fedex3.jpg

+1!;)

Og fortollingen går som det suser regner jeg med Sponon? :p

Ja. Fedex kan sakene sine. Kan ikke si det samme om Bring. De har nå hatt pakken i 16 timer uten at den har beveget seg. Ligger vel på et lager i Oslo en plass tenker jeg. Herlig!

venter på en seiko 5 fra creationwatches, sonm skulle ha kommet klokken 6 i kveld, men den er fortsatt på gardermoen etter hva jeg kan se?

klokke.png

hva tror folket? noen sjanse for at klokka kommer i kveld, eller må jeg vente til i morgen? noen erfaringer?:|