Jeg ville heller fokusert på om klokken var helt orginal og lite polert, enn om b/p fulgte med.
Flott bilde av en klassiker. Du har også funnet en modell som er så enkel man kan få den. Til og med kun "Swiss" og ikke "Swiss Made" nederst på urskiven. Da er det antagelig en model ra 1998/99 der urskiven fikk Luminova. Det var i disse årene man gikk fra tritium til Luminova og over til Super Luminova (2000 ->) på 14060. Det artige er at jeg har hatt en 2004 og en 1998/99 modell i huset samtidig - og det er ingen synlig forskjell på Luminova og Super Luminova selv etter 8 timer i bekmørkt rom.
Beklager å spørre, men har ikke mye peiling på submariner
http://www.chrono24.com/en/rolex/su...ariner--mod1.htm&models=1&manufacturerIds=221
På denne står det kun "Swiss" nederst, er dette vanlig?
Googlet litt men finner kun Swiss made eller Swiss-t<25
Enig derPersonlig ville jeg enten ha kjøpt dagens versjon med keramisk bezel eller vintage med matt skive, tritium indexer med fin patina og plexi. Enten ellerMen det beste er nok å finne deg ett budsjett, se hvilke modeller som ligger innenfor budsjettet og velge den du synes er penest. Så gjelder det bare å beholde roen til du finner det best mulige eksemplaret
![]()
![]()