GMT - bruktmarkedet - til ettertanke etc..

Medlem
29. jan. 2010
Innlegg
1.223
Sted
S & Fj
Blir man ikke litt trist (eller glad) alt etter som - i alle fall ikke helt upåvirket - , når man sitter å søker i bruktmarked arkivet og kommer over f.eks annonser som dette - som i tillegg har gjentatte BUMPs :rolleyes:o_O



Ett stykk Rolex GMT Master 16710 selges. 2005 modell. Klokken er meget strøken, lenken og urkassen er tight og fin og uten riper av betydning. Alt av esker, kvitteringer, sertifikater, hang-tang, bezel-protector og brosjyrer følger med. Klokken har nettopp vært inne hos urmaker til justering, og går meget presist; kun 1 sekund pluss i døgnet.

Bytte i en Rolex 16660 kan være aktuelt. Gjerne med lugholes :D .

Tidssonenpris: 26500,-, 25500,-
 
Min "favoritt" er kanskje @Risti4life som ville bytte en GMT mot en B&R. Sett med dagens øyne var det kanskje ikke den smarteste byttehandelen som er gjort. (Eller, for han med B&R var det jo smart)
 
Prisen på eldre GMT-modeller gikk jo i taket når Pepsi ble lansert i hvitt gull.:(
 
Husker jeg akkurat var for treg til å kjøpe en Pepsi fra tidlig nittitall til under 30 lapper. Ble en Sub i stedet. Dette må vel ha vært i 2013.
 
Solgte AP15300 for billige 50 lapper i 2010!
Solgte Kermit 99% ny komplett for gooodt under halve det går for nå.
M.m....
F.... mistakes! Sånt skjer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund
Lave renter i lang tid har gitt mange god råd. Når mange har god råd stiger ting i pris.. hardt liv :)
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Min Root Beer :D
IMG_9868.PNG
 
Blir man ikke litt trist (eller glad) alt etter som - i alle fall ikke helt upåvirket - , når man sitter å søker i bruktmarked arkivet og kommer over f.eks annonser som dette - som i tillegg har gjentatte BUMPs :rolleyes:o_O



Ett stykk Rolex GMT Master 16710 selges. 2005 modell. Klokken er meget strøken, lenken og urkassen er tight og fin og uten riper av betydning. Alt av esker, kvitteringer, sertifikater, hang-tang, bezel-protector og brosjyrer følger med. Klokken har nettopp vært inne hos urmaker til justering, og går meget presist; kun 1 sekund pluss i døgnet.

Bytte i en Rolex 16660 kan være aktuelt. Gjerne med lugholes :D .

Tidssonenpris: 26500,-, 25500,-

For oss som ikke sitter med sånt i hodet, hva er realistisk pris på denne i dag?
 
Sykt at en må ut med en nesten ny 114060 og legge på flere tusen for å få en grei 16710.
 
Kan man si.. Angrer bra på at jeg ikke skled et par klokker inn i flyskolebudsjettet i USA i 2006. Hadde neppe merket det i det totale dragsuget der borte :p hehe
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund og Preacher
Min "favoritt" er kanskje @Risti4life som ville bytte en GMT mot en B&R. Sett med dagens øyne var det kanskje ikke den smarteste byttehandelen som er gjort. (Eller, for han med B&R var det jo smart)

Altså... jeg har aldri byttet bort en GMT mot en B&R ☺️ Bare så det er sagt! Men om jeg på tidspunktet hadde fått et slikt byttetilbud, kan det jo hende jeg hadde slått til...