Solgt Glycine Ningaloo reef selges

Medlem
7. aug. 2014
Innlegg
374
Sted
Hedmark
For å dekke noe av kostnadene på et byggeprosjekt her hjemme, har jeg besluttet å selge noen klokker. Begynner også å få lyst på noe nytt, og da må noe ut først.

Selv om jeg fremdeles liker klokka veldig godt, merker jeg at den ikke blir så mye brukt lenger, og velger derfor å selge min Glycine Ningaloo Reef. Kjempefin kronograf med beskjeden størrelse, jeg har nokså tynne håndledd og har opplevd denne som veldig behagelig i bruk.

Jeg har vært svært forsiktig med den, og tilstanden er omtrent som da jeg selv kjøpte den av en her på forumet.

Den originale reima har jeg nok klart å rote bort under omorganisering etc. her hjemme, men kjøper kan få velge to NATO-reimer i nylon i tillegg til en blå i semsket skinn som skal inngå i prisen. Bare oppgi ønsket farge, så kan jeg evt. sende bilder. Har masse NATO i mange farger.

Jeg er usikker på hva som er riktig pris på denne, men tror kr. 2500,- ikke er så altfor galt. Hvis du har lyst på klokka, men synes prisen er feil, er det bare å si fra. Jeg tror jeg er tilsnakkendes.

Send PM.

 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71