Glycine+Invicta=sant

Medlem
20. okt. 2010
Innlegg
506
Sted
Asker
Invicta kjøper Glycine, Citizen kjøper FC.
Spesielt det første har jeg vondt for å svelge selv om det bedyres at Glycine fortsetter å drives som før .
Bare starten på en konsolidering i bransjen kanskje?
 
Konsolideringen og sammenslåing er vel strengt tatt allerede godt igang?

Men jeg må si at jeg ikke synes det er udelt positivt at Invicta kjøper opp Glycine, riktignok ble vist Glycine solgt ut 2014 og det ser ut å ha gått greit nok det.
 
Det som er synd er at Invicta har kapital til å gjøre et slikt oppkjøp.

Det betyr at folk faktisk kjøper de horrible kreasjonene.....
Ja, at et merke som Invicta har livets rett, er ganske merkelig. De produserer nesten uten unntak bare replikert møl, og om det er noe egen'designet', så kan det som regel brukes som kumlokk eller ile. o_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Jeg var på et av Royal Caribbean's skip i sommer, hvor de annonserte stort med et klokkeutsalg den ene kvelden. Gikk selvfølgelig innom, og fikk se Invicta-klokker i massevis. Overhørte en samtale mellom selger og en ung mann, med slippers, sjuskeste klær og et svært drikkebeger i hånden; "Oh man, I'll never see a discount like this again! 90% off on these awesome watches??? I love this big one in yellow gold!!!"
Så folk kjøper virkelig den strategien :)

Glycine sine modeller til rundt 10 000 vil nok få en HEFTIG prisøkning, med kontinuerlig 90% rabatt ;)
 
Det er lov å håpe at IWG, - kanskje gjør dette for å ha et "high-end" alternativ. Hvis ikke, så får man håpe at IWG, om litt ender opp med en "Mother of all Chapter 11's"

Ellers er vel IWG uten tvil horologiens anti-Krist - burde hatt "666" på alle klokkene de lager :D
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU