Glashütte Original Sentaor Panoramadato

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Noen kjappe bilder.....som alltid er disse ikke Photoshop'et.... (men det syns vel ! ) ;)

DSCN1483.jpg

DSCN1490.jpg

DSCN1482.jpg

DSCN1485.jpg

DSCN1486.jpg

DSCN1479.jpg


Takk for oppmerksomheten !
 
Brio, gratulerer igjen med ny klokke!

Jeg er jo en nybegynner (og uvitende) men synes følgende:

Det negativte først: Liker absolutt ikke måten dato er løst på. Ut fra bildene ser det pussig ut iflg. min lille hjerne.

Når det er sagt er dette en virkelig flott klokke, et rent design og baksiden rettferdiggjør bruk av "innsyn" (fagord savnes!) på klokker i den klassen. Utrolig vakkert. På "billige" klokker blir det bare helt feil med "innsyn".

Farlig for oss andre å lese om slike godsaker, vi kan bli påvirket!

Igjen gratulerer med lekker klokke og god helg (ta øynene opp fra håndleddet litt også).
 
Nydelig :D Skulle jeg kjøpt en Glashutte hadde det definitivt blitt en av "flieger" modellene.
Leste en test av Navigator modellen i Watch Time, og der ble kronens lave plassering trukket fram som negativt. Regner med det er samme kassen som på din. Altså at kronen kjennes hele tiden mot håndleddet slik jeg forsto det. Er dette noe du har reagert på?
 
HerrUr skrev:
Altså at kronen kjennes hele tiden mot håndleddet slik jeg forsto det. Er dette noe du har reagert på?

Kjenner jeg BRIO rett har dette ikke vært noe problem..... Mener å minnes at hans klokker bæres på høyre arm :D
 
Gtattis med et flott ur.
Men husk en GO kan lett føre til to GO - eller flere ...... ;)

BTW - flotte bilder!!!
 
ArthurF skrev:
Det negativte først: Liker absolutt ikke måten dato er løst på. Ut fra bildene ser det pussig ut iflg. min lille hjerne.

Hva er pussig med dette - om jeg får spørre?
 
Risti4life skrev:
HerrUr skrev:
Altså at kronen kjennes hele tiden mot håndleddet slik jeg forsto det. Er dette noe du har reagert på?