Solgt Glashütte Original Senator Navigator Panorama Date

Medlem
9. aug. 2010
Innlegg
154
Sted
Oslo
Meget pen og velholdt GO som dessverre får altfor lite armtid hos undertegnede selges eller byttes.
Opprinnelig solgt i Portugal i 2007. I mitt eie siden januar 2014 etter en handel med daværende storpusher på herværende forum.
Service hos Urmakermester Tidemann i mars 2014, svært sparsommelig brukt etter den tid.

Modellen måler 44 mm, men bygger ikke særlig i høyden og ligger godt på selv spinklere håndledd.
Remmen er i mykt og behagelig kalveskinn og i god stand uten svettelukt fra tidligere eiere.
I tillegg til flott datovisning, kraftig lume og blånerte visere, har klokken en egen knapp for nullstilling av sekundviser. Denne kan mao. også fungere som 60 sekunders kronograf.

Veiledende pris var rett i underkant av 70.000,- da denne modellen og resten av Navigator-serien gikk ut av sortimentet til GO.
Jeg ser for meg 36.500,- for mitt eksemplar.
Aktuelle bytter kan være nyere Datejust (1162xx), Tudor Pelagos eller Black Bay, Jaeger-LeCoultre Master Date eller andre modeller fra Rolex, Omega, IWC etc. Mellomlegg den ene eller andre veien alt ettersom.
Ur og eier befinner seg i Oslo og er glad i handel F2F, men EON med Posten er selvsagt også en mulighet.


















Takk for titten!
 
Redigert: