Glashütte Orginal Senator Navigator Chronograph

Medlem
5. mars 2009
Innlegg
12
Heisann!

Legger opp noen tidlige bilder av min nye tyske venn; en GO Navigator Chrono. Bildene er tatt litt sånn i full fart, og jeg satser på å vise frem litt bedre bilder ved en senere anledning.


Og hva skjuler seg så her?

498830716_W3dS6-L.jpg



498830736_NyeFg-L.jpg




...aha!


498830743_cDnww-L.jpg



498830765_vxSvY-L.jpg



498830761_eh4Kw-L.jpg




..og medaljens bakside..


498830778_3DESQ-L.jpg



498830797_7B3bc-L.jpg



498830810_KWfPc-L.jpg




Kjapp wrist-shot..

498830822_y2nYj-L.jpg





..og slik er lumen..

498830829_a56dV-L.jpg





Håper det går greit at jeg bombarderer dere med bilder :D



mvh
Thor
 
Det postes altfor få bilder her på forumet, så dette er bare gledelig :D
Nydelig klokke og som lumehora jeg er, satt jeg veldig pris på lumeshotet :D
Hva er casediameteren på denne?
 
Grattis! :D Nydelig ur, og vi blir aldri mett på bilder her på huset. La dem bare strømme på.
 
Gratulerer med nytt ur!!

Kjempeflott, og bilder til å matche uret også.
Det er bare å poste i vei.
Jeg blir iallefall ikke lei av klokkebilder.
Jeg har selv en GO senator navigator.
Fornøyd med den, og som du fanger inn har disse modellene svert god "lume".

Hilsen
Jonas
 
Kjempeflotte bilder av en superb klokke!

Jeg har vokst fra Rolex og Omega.....så å se et slik ur er fryd for alle klokke-interessertes øyner:)

Takk.

PS: Har forresten sett klokken din hos Tidemann tidligere - utstillingsviduet bare :) .
 
Flotte bilder av en flott klokke :D
Er jo som et kunstverk å regne med tanke på hvor forseggjort urverket og designen forøvrig er.

Begynner personlig å bli interessert i dette merket, og denne posten gjør meg ikke mindre interessert. :D
 
Tusen takk for flotte tilbakemeldinger! Må innrømme at det vanskelig å rive blikket vekk fra klokka; samboeren har vanskelig for å forstå hvordan jeg kan sitte og stirre på klokka uten å ha fått med meg hva klokka er... :D

Bullit: Tusen takk! Lumen på denne er bare hærlig; alle tall og samtlige visere (også sub-dials) er lumet, og lumen er bare påført så presist at alt fremstår som "knivskarpt". Har ikke sett noe slikt før! Case diameter er 44mm, men utformingen gjør at den "føles mindre".

DJDAN: Takk skal du ha! Jepp, klokka kommer fra Tidemann. Super butikk og ypperlig service!

krille: Mange takk skal du ha!

Anders: Tusen takk! Du skal ikke se bort i fra at det kan bli flere bilder; denne GO er jo ille fotogen! :D

J.CAT: Takker & bukker! Bildene av din Navigator var en stor inspirasjonskilde da valget skulle taes.

time: Tusen takk! All ære til gutta i Glashütte for denne.

To-ov: Mange takk skal du ha! Ja, man må bare ta frem den medfølgende lupen for å virkelig studere håndverket her. Hærlig!


mvh
Thor