Giveaway

Medlem
20. nov. 2011
Innlegg
915
Sted
#strapsbyruus
Innser at det jeg lager i de seneste timene på døgnet kan bli litt for sært til at noen vil betale fullpris for det. Denne reimen er en slik bastard. Vintage lær og blått strutseskinn i 20/18mm. 120/70 lang så ikke for de med størst håndledd. Gir reimen bort til en som kommenterer i denne tråden før søndag klokken 20.00. Skriv gjerne tørre vitser, det liker jeg:)
 
Innser at det jeg lager i de seneste timene på døgnet kan bli litt for sært til at noen vil betale fullpris for det. Denne reimen er en slik bastard. Vintage lær og blått strutseskinn i 20/18mm. 120/70 lang så ikke for de med størst håndledd. Gir reimen bort til en som kommenterer i denne tråden før søndag klokken 20.00. Skriv gjerne tørre vitser, det liker jeg:)

Tørr vits: "Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket?"
Fin reim, jeg har tynne håndledd, så denne kunne fungere :)
 
Flott tiltak!

Her er en tørr vits:

To karer balanserte på kaikanten for å se hvem som kunne komme lengst ut---------------|

Plutselig vant han ene.
 
To muffins blir satt på et stekebrett, og inn i ovnen. Etter kort tid sier den ene "Shit, nå begynner det å bli varmt her inne."

Den andre svarer, "I ALLE VIDESTE VERDEN! En snakkende muffins!!"
 
Ved en australsk saloon satt strutsegutta (australske cowboys :) ) inne og drakk seg stup fulle, mens ridestrutsene stod bundet på utsiden, på rekke og rad.

En av gutta har fått nok å drikke, og reiser seg for å gå. Etter en rask tur på utsiden kommer han springende inn igjen, rød i toppen.

"Hvem er det som har malt strutsen min blå"?!! :mad:

Da reiser den største av gutta seg, over to meter høy. Med buldrende røst sier han;

"Det er JEG som har malt strutsen din blå"!!!!! :cool:

Nølende svarer førsteman...

"Eh, ville bare si at første strøket har tørket". :p


(Fritt oversatt for å tilpasse seg denne tråden og samtidig passe tørr). :)
 
ved en australsk saloon satt strutsegutta (australske cowboys :) ) inne og drakk seg stup fulle, mens ridestrutsene stod bundet på utsiden, på rekke og rad.

En av gutta har fått nok å drikke, og reiser seg for å gå. Etter en rask tur på utsiden kommer han springende inn igjen, rød i toppen.

"hvem er det som har malt strutsen min blå"?!! :mad:

Da reiser den største av gutta seg, over to meter høy. Med buldrende røst sier han;

"det er jeg som har malt strutsen din blå"!!!!! :cool:

Nølende svarer førsteman...

"eh, ville bare si at første strøket har tørket". :p


(fritt oversatt for å tilpasse seg denne tråden og samtidig passe tørr). :)

Who the fuck painted my ostrich blue?!
 
Hvem panter flaskene i jungelen?

- Panteren.

Og hvem ser best?

- Zebraen

---------------------------------------

Elefanten og strikken skulle ta Fløybanen. Elefanten spurte strikken: "Du har ikke 50 kroner jeg kunne lånt av deg til billetten?" Da svarte strikken: "Nei, så langt kan jeg ikke strekke meg".

:mrgreen:
 
Hva kalles samenes overhode?
- Laptop

Hva kalles en same som får juling?
- Rislapp

Hva kaller du en intelligent same?
-Huskelapp


Argh...hvorfor endret jeg profilbilde i går.
 
Har siklet over denne remmen en stund, men har aldri klart å få ut fingen.
Men jeg synes det er en god ide at du ager rare remmen på sen nattestid (gjerne etter en god Whisky).

Her kommer en av mine favoritter, men den må tas på utenlandsk, og den er selvfølgelig i god forteller-ånd LANG. :D

A man walked into a pub with a sweating Ostrich under one arm and a sopping wet cat under the other and sat down at the bar.
"What can I get you?" asked the landlord.
"Pint of best bitter for me", said the man.
"Stella", said the Ostrich, fanning itself with a beer mat. "Is it me, or is it hot in here?"
"Pint of Guinness and I'm not buying." snarled the cat, shaking the water off it's back.
"OK, that'll be six pound twenty, please guv." said the landlord.

The man reached into his pocket, brought out the exact change and paid him.
Fifteen minutes later the landlord noticed their glasses were empty and asked, "Same again, guv?"
"No" said the man, "I think I'll have a stella",
"And your, er - pets?"
"Pint of Stella", said the Ostrich. "And make sure it's ice-cold. It's roasting in here."
"I'll have a Pint of Guinness and I'm not fucking paying." said the cat. "And get me a towel, I'm soaking."

The landlord complied and said: "That'll be seven pound ten pence, please, guv."

The man reached into his pocket, brought out the exact change and paid him.
An hour later their glasses were empty again and the landlord walked over to them and asked:
"What'll you have?"
"I'll have a vodka tonic", said the man.
"Double brandy on the rocks", said the Ostrich. "And make sure there's plenty of ice in it. I'm burning up!"
"Pint of Guinness and I'm still not paying." said the cat. "And get me another towel, this one's wringing wet!"
The landlord complied and said: "OK. That'll be nine pound twenty, please."

The man reached into his pocket, brought out the exact change and paid him.

By now the landlord's curiosity had got the better of him and he asked:
"Why is it that every time I tell you the amount you owe you always have the exact change in you pocket?"
"I found this bottle on holiday in Turkey with a genie in it and she granted me three wishes."
The landlord was intrigued. "May I ask what they were?"
"Certainly", replied the man. "My first wish was that I would always have the exact change in my pocket for anything I wanted to buy."
"That's a pretty clever wish. What were your other two wishes?"

"That's where I blew it. I asked for a really hot bird with long legs and a tight, wet pussy." ;)
 
Trenger vel strengt tatt ikke noen rem;) (men synes nå den var både artig som fin jeg da) men lårer av gårde en halvmorsom vits åkke som ...og denne gjør seg også best på the Queens English

A Sptifire pilot was shot down over occupied France during the second world war, and was held by the germans as a prisoner of war. He suffered some quite severe injuries during the crash, and they soon had to amputate his left leg.

The pilot asked the guards, "would you be a sport chaps, and ask your fly-boys on the next bombing of London, if maybe they can drop my amputated leg as well please? I wouldn`t like a part of me to be left over here you see ..."

The guard replied "JAWOHLL, ICH WILL ASK ZE PILOTS TO DO THAT!"

Not that much time after, the other leg of the pilot was forced to be amputated as well. And same question with same argument was passed by the pilot, to the guards ...
And the answer was, as the first time ""JAWOHLL, ICH WILL ASK ZE PILOTS TO DO THAT!"

Not only had the pilot been shot down, lost two legs, but soon after also his left arm was in a severe state due to gangreen, and it to had to be amputated. And yet again the same question by the pilot, and the same reply by the guards ...

The following week the doctors in the camp found gangreen in the right arm also, and it to had to be removed.
And lord behold, same question again "Hate to ask you chaps, but would you please drop my right arm over my beloved London as well ...I would find it rather difficult to know one of my limbs are left over here"

"NEIN!!!
WE ZINK YOU ARE TRYING TO ESCAPE!!!"
 
I grønn kledde lier,
satt Hjalmar og dreit,
og tørka seg i ræva med blader,
Men så gikk det slik at bladene brast,
og alle fem fingra i ræva satt fast​

Har dessverre ingen klokke reimen passer på, men tror uansett ikke jeg ville vunnet med litt Tutto poesi:p
 
Tørr vits:


Hvilket land har kommet lengst når det gjelder utforskingen av verdensrommet?

Norge, for ingen andre har klart å bygge flyplass på Sola.