Reservert Girard-Perregaux Laureato

Medlem
3. april 2014
Sted
Viken
04.jpg

Selger en nærmest ubrukt Girard-Perregaux Laureato

Klokken er kjøpt ny fra norsk AD i September. Dette er en high-end klokke som gjerne sammenlignes med f.eks Audemars Piguet Royal Oak uten å gjøre seg bort! Kvalitetsfølelsen og finish er fantastisk! Oppleves som et knepp opp fra f.eks Rolex og Omega.
Sjekk ut reviews på nettet. Dette er en klokke som får mye skryt!
Klokken har en fantastisk, slank kasse på bare 10,68mm. Den ligger svært godt på hånden. Den har også et "domet" safirglass, og blankpolerte "chamfers" langs kanten av kasse, bezel og lenke. Vakkert!

Merke, modell og år:
Girard-Perregaux Laureato, fra September 2025

Spesifikasjoner:
Modellnummer: 81010-11-131-11A
Verk: Caliber GP01800 (inhouse)
Gangreserve: 54 timer
Kassediameter: 42 mm uten krone
Tykkelse: 10.68mm
Vanntett til: 100m

Tilstand:
Den er i praksis helt ny. Jeg fikk den i innbytte i høst. Forrige eier hadde ikke brukt den. Jeg har prøvd den på hånden under en time og tatt noen bilder.

Dokumentasjon og historikk:
Klokken er kjøpt hos Thune i September 2025. Den er komplett med sertifikat, boks, etui og booklet.

Bilder:
Noen av bildene i annonsen har jeg lånt fra "A BLOG TO WATCH" sitt review av klokken (se link lenger nede). Disse bildene er merket med "Lånt bilde" nede i høyre hjørne. De andre bildene er av tatt av meg.

Linker:

Sted:
Oslo/Ås

Pris eller bytteverdi:
Setter pris til 100k, og er åpen for bytteforslag.

Standard TS-oppgjør: Penger synlig på konto før overlevering, evt sending med EON på kjøpers regning og risiko.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.

Vedlegg

• 02.jpg
    02.jpg
    308,8 KB · Visninger: 0
  • 06.jpg
    06.jpg
    286,1 KB · Visninger: 0
  • 08.jpg
    08.jpg
    180,1 KB · Visninger: 0
  • 20.jpg
    20.jpg