Gir bort en fake Daytona mot at den ødelegges på kreativt vis.

Jeg liker @Hopalong sitt forslag om destruksjon ved hjelp av syv forskjellige kalibre og en salutt med knallskudd til slutt!

Gleder meg til videoen allerede :)

Redigert av en moderator:
La klokken oppløses naturlig inne i endetarmen på selger (eller eventuelt kjøper) av shit'en?
Alternativt sammen med knallskuddet til @Hopalong?

Eller selge den på finn.no etterpå - så får vi markedsført hva man synes om fakes. Fake Rolex selges for 1 krone.

Forslag;

det har jo kommet inn så mange kreative forslag nå, så hva om man lar tråden surre litt til før man oppretter en poll og legger inn forslagene?

Men selvfølgelig er alt opp til @Tutto. :mrgreen:

Har kommet mye bra her ja! Vi kan jo vente en stund å se hvordan forslag som kommer inn som @crown guard nevnte og ha en avstemming over det :)

Hva med en mer 'oldfashioned' måte å ødelegge ting på?
Ei 10kg slegge, en stykk ruslebiff og en ambolt bør være like mye tilfredsstillelse av massene som nevnte forslag, samt et greit utløp for aggresjon for nevnte ruslebiff..

Hammer-time;)

apropos "hammertime"

man burde finne adressen til til hammerfjord og sende den til ham uten å si ifra.
Vi får ikke video, men vi kan alle tenke oss i vårt stille sinn at uret vil få hard medfart..

Det hadde vært en fin gest for å få den ydmyke franskmannen tilbake på TS.

apropos "hammertime"

man burde finne adressen til til hammerfjord og sende den til ham uten å si ifra.
Vi får ikke video, men vi kan alle tenke oss i vårt stille sinn at uret vil få hard medfart..

Hvorfor??

Det var nok ment litt humoristisk og sarkastisk i utgangspunktet. Men for å svare på spørsmålet ditt:

Hvis du allerede ligger et skritt foran meg i løypa og spørsmålstillingen var rundt hvorfor jeg ønsker ham tilbake så er det fordi jeg personlig liker ham og synes TS er en mer interessant plass når han deltar

Det var han jeg siktet til ja:)

Hvis du allerede ligger et skritt foran meg i løypa og spørsmålstillingen var rundt hvorfor jeg ønsker ham tilbake så er det fordi jeg personlig liker ham og synes TS er en mer interessant plass når han deltar

+1