Trenger et en rimelig garderobeløsning og driver å ser litt på hva som finnes. Det blir fort relativt kostbart når man begynner å spesialtilpasse løsninger. Jeg har ikke det helt store behovet, men ønsker likevel noen enkle funksjoner som f.eks. oppheng til bukser. Ser da at IKEA Pax-serien virker å være en bra løsning med mange ulike varianter. Vurdere derfor å bare kjøpe noen enkle IKEA Pax-skap på finn. Er det noen som har erfaring med å skru sammen slikt når det har blitt tatt fra hverandre i forbindelse med demontering?
Haha, nei er nok noen som vil utnytte mitt gode navn og rykte. Jeg får sale opp Topper og gi ham saftig lærepenge.
Sitter og funderer på hva slags klokker jeg skal kjøpe meg for alle skattelettelsene som ble annonsert i dag..
Enorme summer som folk virkelig kjem til å merke på lommeboka. Om du sparer heile skatteletten noken år så kan du kanskje klare å hente deg ut en gshock .
Ble til slutt satt over til en seniorrådgiver for Apple Support.
Han kunne fortelle at de ofte har problemer med å registrere reparasjoner på søndager.
Han skal derfor ringe meg i morgen.
Ladies and gentlemen:
«The biggest tech company in the world».
Starte å samle på frimerkerDet er en liten stund siden jeg kjøpte første bolig og flyttet ut. Det har gått nokså greit, og jeg har brukt mye tid på å finne alt vi trenger av møbler og ting og tang på bruktbutikk. Samtidig har jeg gjort en skikkelig innsats med garderoben, og redusert t-skjorter til 6 stk. i ren ull, og 5 bomull til jobb. Jeg har kvittet meg med lass på lass med gamle jakker og sko, og byttet det ut med randsydde sko og ulljakker. På hobbyfronten har jeg faktisk det jeg trenger av både musikk- og sykkelutstyr.
Men, hva gjør jeg nå? Jeg har pleid å fylle dagene med leting; se på bolig, møbler, musikkutstyr, sykler, sko, osv. på finn, men nå har jeg jammen det jeg trenger. På kveldene sitter jeg bare her, litt usikker på hva jeg skal gjøre.
Har noen vært borti dette før?![]()
Ja, men for min del er det fotball og klokker som redder tilværelsen. Til dels bil også. Du må utvide hobbyhorisonten litt da? Kunst - aksjer - sykler - frimerker - foto - piker, vin og sang. Pick your poison.Det er en liten stund siden jeg kjøpte første bolig og flyttet ut. Det har gått nokså greit, og jeg har brukt mye tid på å finne alt vi trenger av møbler og ting og tang på bruktbutikk. Samtidig har jeg gjort en skikkelig innsats med garderoben, og redusert t-skjorter til 6 stk. i ren ull, og 5 bomull til jobb. Jeg har kvittet meg med lass på lass med gamle jakker og sko, og byttet det ut med randsydde sko og ulljakker. På hobbyfronten har jeg faktisk det jeg trenger av både musikk- og sykkelutstyr.
Men, hva gjør jeg nå? Jeg har pleid å fylle dagene med leting; se på bolig, møbler, musikkutstyr, sykler, sko, osv. på finn, men nå har jeg jammen det jeg trenger. På kveldene sitter jeg bare her, litt usikker på hva jeg skal gjøre.
Har noen vært borti dette før?![]()