Avsluttet G-shock GMW-B5000

Medlem
17. aug. 2015
Innlegg
109
Sted
Møre
Legger ut en Casio G-shock GMW-B5000 for auksjon uten minstepris. Auksjonen avsluttes Tirsdag 27.10.20 klokken 1900.

Denne var et impulskjøp og er knapt brukt i det hele tatt, fremstår dermed som meget pen. Klokken er komplett med boks, manual/papirer og lenkeledd. Spanderer norgespakke på eventuell vinner.

Kul klokke som tåler en trøkk!

9F5EC0CF-05ED-45BD-B950-6AC664DFA2EB.jpeg
 
Denne auksjonen ble klønete avsluttet @Frost.

I våre auksjonsregler opererer vi med:

«5-minuttersregel»
Dersom annet ikke er eksplisitt definert, må siste bud alltid stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes. Hvis en auksjon f.eks. er satt til å avsluttes kl. 21:00, vil et bud kl. 20:59 innebære at auksjonen utvides til kl. 21:04.

Jeg antar at din hensikt var å selge for mest mulig, og med budet til @Pseiko kunne auksjonstiden blitt utvidet til 19:03.

I auksjonsreglene vår har vi samtidig denne regelen:
- Auksjoner kan avsluttes før definert avslutningstidspunkt, ved at selger foretar en handel på gjeldende bud.

Derfor må budet til @Swearengen anses ugyldig, og du bør selge til @Pseiko for å opptre i tråd med reglene våre.
 
Denne auksjonen ble klønete avsluttet @Frost.

I våre auksjonsregler opererer vi med:

«5-minuttersregel»
Dersom annet ikke er eksplisitt definert, må siste bud alltid stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes. Hvis en auksjon f.eks. er satt til å avsluttes kl. 21:00, vil et bud kl. 20:59 innebære at auksjonen utvides til kl. 21:04.

Jeg antar at din hensikt var å selge for mest mulig, og med budet til @Pseiko kunne auksjonstiden blitt utvidet til 19:03.

I auksjonsreglene vår har vi samtidig denne regelen:
- Auksjoner kan avsluttes før definert avslutningstidspunkt, ved at selger foretar en handel på gjeldende bud.

Derfor må budet til @Swearengen anses ugyldig, og du bør selge til @Pseiko for å opptre i tråd med reglene våre.

Er klar over at jeg rotet til dette, sendte PM til Pseiko, men har fremdeles ikke fått svar. Var stresset og beklager rotet. Vanskelig og ordne opp når folk ikke svarer på PM også da! Hvis folk ikke svarer innen rimelig tid så er det ikke så enkelt å rydde opp heller.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik