Kvantefelt teori er kanskje og dra en personlig opplevd situasjon litt vel langt, men ja..
Kvantefelt teori er kanskje og dra en personlig opplevd situasjon litt vel langt, men ja..
Quoted for truth. Din erfaring skrevet over burde være pinned post på forumet.Kvantefelt teori er kanskje og dra en personlig opplevd situasjon litt vel langt, men ja..![]()
SammeKvantefelt teori er kanskje og dra en personlig opplevd situasjon litt vel langt, men ja..![]()
Leser litt ulik litteratur viQuoted for truth. Din erfaring skfevet over burde være pinned post på forumet.
Der har du trolig forskjellen på boomers og gen X.Leser litt ulik litteratur vi![]()
Ojj.. alltid trodd at du var yngre?!Der har du trolig forskjellen på boomers og gen X.
NopeNå følte jeg meg ung med mine 36...Har jeg stemmerett??
...Og den omveien inneholder gjerne mye av moroa.I parentes: rent økonomisk kan det være billigere totalt sett å kjøpe seg den klokken man egentlig vil ha med en gang. Omveien via de rimeligere alternativene (før man ender der uansett) har en tendens til å koste mye penger over tid.
Jeg har brukt den herlige omveien i 15 årI parentes: rent økonomisk kan det være billigere totalt sett å kjøpe seg den klokken man egentlig vil ha med en gang. Omveien via de rimeligere alternativene (før man ender der uansett) har en tendens til å koste mye penger over tid.