Fyra hjul och en låda ...

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Skoda!

Her i gården er det kvalitet i alle ledd :mrgreen:

01082009177.jpg


Som dere kanskje forstår er det ikke alle som har samme lidenskapen til biler sine som til klokker. Synes min Octavia RS 2004-modell (og så stasjonsvogn til og med) er et av de glupeste kjøpene mine (ved siden av Rolexene selvsagt). Kompakt, romslig, kjapp nok og usnobbete på grensen til selvproletariserende :D
 
Det at du faktisk har en RS sier jo at du er "litt" interisert i bil da ;)

Selv har jeg klokke "i" bilen

erik_ghibli-07a.jpg

erik_ghibli-09a.jpg

5695_226492375474_692635474_8250041_277673_n.jpg
 
Hos meg er det Italiensk, Italiensk, Italiensk og Ital.. kanskje litt fransk.. alt annet er fremkomstmiddeler :mrgreen:
 
Stor fan av italienske biler selv. Har hatt flere Alfa Romeo og skal så definitivt det igjen, men det får bli den dagen jeg kan ha mer enn en bil. Skal en bil brukes hver dag må den ha automatgir og da falt mitt valg på Saab 9-5.
 
Hehe, jeg har et absolutt et pragmatisk forhold til framkomstmidler ja. Hadde vært gøy å hatt så mye penger at jeg kunne hengi meg til lidenskap i biler også, men det får holde med klokker :D

Forvørig står bilen i garasjen 25 dager i måneden, så jeg burde vel strengt tatt klare meg med sykkel :D Behagelig å bo kort vei fra jobben.
 
Unnskyld, Skoda & Anders!

Har tidligere stort sett drevet "gjøn" med merket og vært imponert over de som faktisk tør å eie en slik bil.

Jeg har kjørt en Skoda Suberb som leiebil - og ble faktisk ganske imponert.

I tillegg så jeg Fifth Gear hvor Jonny, i kjent stil, foretok en "vitenskaplig" test av den.

1. Støy, sammenlignet med en 15 år gammel E-klasse.
2. Plass, sammenlignet med en ny E-klasse og 10.000 pund dyrere. Det gjaldt å få plass til flest mulig bamser i baggasjerommet.
3. Fart, sammenlignet med en 15 år gammel Volvo.

Ser når jeg skriver det at det kan virke som om de drev gjøn med Skoda, men de gjorde ikke det.

Skoda vant helt klart, og de ville kalle den for Skoda Tremendous.

God helg!
 
Hehe, kult ArthurF. Ingen unnskyldning nødvendig, jeg legger omtrent like mye prestisje i bilen min som i buksene mine. Fint om noen liker dem, men ikke noe som opptar mye av tiden min. Superb virker som en strålende familiebil :D