- Medlem
- 30. nov. 2012
****** Klokken er solgt*******
Jeg har til salgs en nydelig Hamilton Navy GMT med et Sveitsisk ETA 2893-1 automatisk urverk. Klokken er 42mm bred og den er vanntett til 200 meter. Den har en rød gummireim med røde sting som står veldig bra til de røde detaljene på urskiva. Hamilton er ikke å få kjøpt i Norge, så klokken er importert av meg.
Klokken kan vise tiden for hele 3 tidssoner på en gang (hovedviserene, timeplaten ved 9 tallet og ved å stille bezelen)
Klokken er ca 1.5 år gammelt, men ser meget pen ut. Noen bruksmerker er det selvsagt, men det er ingen dings eller skjemmende riper. Det eneste jeg finner å bemerke er noen små riper på øvre venstre lug som nok kan poleres bort om man ønsker (se det første bildet). Glasset er ripefritt.
Reimen ser veldig pen ut, men den er litt bøyd rundt der jeg har festet spenna.
Den holder tiden godt (ca 7.5 sekund for fort pr 24 timer ved å sjekke mot klokka.no).
Klokken selges med boks, manual og (ikke utfylt) garantikort.
Klokken selges for 4300 kr og den kan sendes mot forskuddsbetaling og for kjøpers regning.
Jeg er også interessert i bytteforslag, men da kun til andre Sveitsiske automatklokker >40mm. Alternativer kan være HydroConquest, Carrera, Oris, osv kom gjerne med forslag. Evt mellomlegg avtales selvsagt.
Ikke nøl med å ta kontakt om det er noen spørsmål (PM, r.gjemmestad (a) gmail.com eller på telefon 90 59 10 74)

DSC_2245_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2244_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2249_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2248_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2262_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2261_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2246_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2247_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2256_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2255_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2254_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2253_edited-1 by ragnargj, on Flickr
Jeg har til salgs en nydelig Hamilton Navy GMT med et Sveitsisk ETA 2893-1 automatisk urverk. Klokken er 42mm bred og den er vanntett til 200 meter. Den har en rød gummireim med røde sting som står veldig bra til de røde detaljene på urskiva. Hamilton er ikke å få kjøpt i Norge, så klokken er importert av meg.
Klokken kan vise tiden for hele 3 tidssoner på en gang (hovedviserene, timeplaten ved 9 tallet og ved å stille bezelen)
Klokken er ca 1.5 år gammelt, men ser meget pen ut. Noen bruksmerker er det selvsagt, men det er ingen dings eller skjemmende riper. Det eneste jeg finner å bemerke er noen små riper på øvre venstre lug som nok kan poleres bort om man ønsker (se det første bildet). Glasset er ripefritt.
Reimen ser veldig pen ut, men den er litt bøyd rundt der jeg har festet spenna.
Den holder tiden godt (ca 7.5 sekund for fort pr 24 timer ved å sjekke mot klokka.no).
Klokken selges med boks, manual og (ikke utfylt) garantikort.
Klokken selges for 4300 kr og den kan sendes mot forskuddsbetaling og for kjøpers regning.
Jeg er også interessert i bytteforslag, men da kun til andre Sveitsiske automatklokker >40mm. Alternativer kan være HydroConquest, Carrera, Oris, osv kom gjerne med forslag. Evt mellomlegg avtales selvsagt.
Ikke nøl med å ta kontakt om det er noen spørsmål (PM, r.gjemmestad (a) gmail.com eller på telefon 90 59 10 74)

DSC_2245_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2244_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2249_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2248_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2262_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2261_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2246_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2247_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2256_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2255_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2254_edited-1 by ragnargj, on Flickr

DSC_2253_edited-1 by ragnargj, on Flickr