FS: Zenith, GP, Omega, IWC, Tudor

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Innlegg
2.959
Sted
Cockaigne
Litt mange klokker inn den siste tiden gjør at klokkeboksen fylles opp. Skal jeg holde løftene til meg selv om noenlunde samsvar mellom inn og ut, må det selges litt. Da er det en eller flere av disse som må gå:

Zenith Prime. Kaliber 420 som er håndopptrekksvarianten av det fantastiske El Primero-verket. Nydelig kronograf man svært sjelden ser. Gjennomsiktig baklokk. Hbo 17 000.

P6300855.jpg


IWC Fliegerchronograf 3741. Uret er forsynt med det banebrytende meca-quartzverket til JLC, og fungerer som et kvartsur med mekanisk kronograf. Original IWC-rem og spenne, boks og papirer, pen stand. HBO 11 500.

P6290834.jpg


Girard Perregaux Vintage Richeville. In-house-verk (kal. 3000), tynt og elegant dressur med vakker skive, boks, ingen papirer, hbo 12 000.
P6290848.jpg


Omega Dynamic. Flyverkronograf fra Omega med 1138-verk (ETA 2892/A2), økende samlerstatus grunnet kort produksjonstid, originalrem og spenne, boks og papirer, pen stand, hbo 6 500.

P6290832.jpg

Tudor Prince Oysterdate. Pen, eldre Tudor med originallenke, hbo 5 500

P1190769.jpg


Mer info, flere bilder m.v. på PM eller epost: hopalong@epost.no. Selv om jeg i utgangspunktet selger, er jeg svak for gode bytter.
 
  • Wow
Reaksjoner: Entropy
Siden ingen skambud er kommet inn, får jeg fremsette dem selv. Zenithen, som forøvrig har både boks og papirer går for 15 000, og det er billig for en klokke med slikt praktverk. Omegaen selges for 5 000, og ny pris på GP`en er 10 000.
 
Zenithen er også solgt. Snufs. Hva har jeg gjort.. Heldigvis kommer den til et godt hjem.

Bør være i sitt nye hjem i morgen hvis posten gjør jobben sin.. Blir bare litt kveldskos de kommende 10 dagene da jeg har ferie og skal jakte reinsdyr ;)