FS: Seiko Premier med månefase

Medlem
22. nov. 2010
Innlegg
9
Selger mitt Seiko Premier Kinetic Direct Drive SRX003P1 da det er på tide å kvitte seg med noe fra samlingen.

Uret er kjøpt i Januar 2011, garanti og forsikring (forsikring gjelder t.o.m 23-09-2011) medfølger. Det medfølger også lenke til uret. Nypris er 9990,- (pris på lenke er 1000,-). Uret er i bra stand å lite brukt. Rem har aldri vært utsatt for fuktighet som dusj, bad osv..

Selges for 6000,- evt gi gjerne bud :)

Bilder av uret som selges http://photobucket.com/seikopremier

Mvh
Marhan
 
Ja så sannelig Tudor.. Vel, da beholder jeg det selv. Jeg kan på en måte ikke legge meg etter prisene på nettet, da disse faktisk er under innkjøpspris til forhandler for uret her i landet.. Skal jeg selge det for f.eks 2000,- som er halv pris av "nettet" så kan jeg vel heller gi det bort i gave :p
 
Ja så sannelig Tudor.. Vel, da beholder jeg det selv. Jeg kan på en måte ikke legge meg etter prisene på nettet, da disse faktisk er under innkjøpspris til forhandler for uret her i landet.. Skal jeg selge det for f.eks 2000,- som er halv pris av "nettet" så kan jeg vel heller gi det bort i gave :p

Jeg er klar for gave :)
 
Hehe ja det tror jeg så gjerne :) Men skal jeg gi den vekk blir det nok til en bursdag i familien eller noe :)