***SOLGT*** Toppmodellen fra Mountain Works med 800 fill. Passer for personer under 180 i høyde og 73 kg. Umåtelig varm, vann og vindtett, i tillegg til å tåle røff bruk. Bokssydd med tapede sømmer hele veien. I motsetning til de fleste dunjakker, gjør det ingenting om denne blir våt av snøen. Kun brukt litt vinteren som var grunnet at den er litt for liten, har hatt en Fat Boy fra samme produsent i small, den var passe mens denne er litt for liten grunnet mye mer dun.
Koster nesten 7000,- ny, selges rimelig da jeg er nødt til å kjøpe meg en ny av den samme før vinteren. Jeg skal ikke ha annen jakke, for å si det slik. Byttes eventuelt i medium om du har en som er for stor. Benytt sjansen til ett kupp, bedre dunjakke skal det godt gjøres å oppdrive. Hbo. 3500,- for Tidssonen-medlemmer.
Koster nesten 7000,- ny, selges rimelig da jeg er nødt til å kjøpe meg en ny av den samme før vinteren. Jeg skal ikke ha annen jakke, for å si det slik. Byttes eventuelt i medium om du har en som er for stor. Benytt sjansen til ett kupp, bedre dunjakke skal det godt gjøres å oppdrive. Hbo. 3500,- for Tidssonen-medlemmer.

Redigert: