FS/FT Rolex TT 116613LN *trukket*

Medlem
22. april 2008
Innlegg
371
Jeg ønsker meg noe større og prøver meg på et salg her. Ny fra forhandler i mai 2010, kjøpt av jonny med all plasten på sommeren 2010. forsiktig brukt.boks og garantikort (med stempel) med. Meget pent behandlet og ser ut som tilnærmet ny!
Byttes gjerne i Deepsea.

NY PRIS FØR KLOKKA GÅR I KOMMISJONSSALG

Ny pris 51500 NOK
P1000319.jpg



P1000318.jpg
 
Så fikk man erfare at noen ikke holder ord. Skulle møte kjøper på gardermoen. Ingen kjøper der, og ingen svarer på tlf. Ja ja så har man opplevd det også. Maken til useriøse folk.

Beholder uret selv. Its not meant to be.
 
Så fikk man erfare at noen ikke holder ord. Skulle møte kjøper på gardermoen. Ingen kjøper der, og ingen svarer på tlf. Ja ja så har man opplevd det også. Maken til useriøse folk.

Beholder uret selv. Its not meant to be.

Det var jo skikkelig teit da... Vi får håpe at det har skjedd noe (ikke alvorlig) og at kjøper ikke var useriøs.
 
Det var jo skikkelig teit da... Vi får håpe at det har skjedd noe (ikke alvorlig) og at kjøper ikke var useriøs.

Ja det er jo en mulighet...har ennå ikke fått tak i vedkommende, og har ringt alle nummer tilknyttet bostedsadresse. Ingen svar....Med forbehold om at ingenting alvorlig har skjedd så er jeg litt ergerlig for å ha kjørt til gardermoen uten grunn..
 
for å se på den positive siden, jeg har fremdeles min rolex :) (hadde nemlig begynnt å angre meg litt)
 
for å se på den positive siden, jeg har fremdeles min rolex :) (hadde nemlig begynnt å angre meg litt)

Jeg blir så forbannet på slike folk, og attpåtil få deg til å komme på Gardermoen. Må være mulig å gi en beskjed da om noe skulle intreffe... Jaja, som du sier, du har fremdeles Rolexen, og for en Rolex det er :D