FS: Breitling Super Avenger hvit skive *solgt*

MrK

Medlem
3. april 2011
Innlegg
197
Har en stk Breitling Super Avenger til salgs. Som det fremgår av bildene har klokken den nye hvite skiven uten tall. Klokken er kjøpt ny 3 mai 2011 hos Norsk forhandler og etter dette ikke brukt. Denne kostet ny 38.300,- kroner, men her kan du få den for 26.500,- kroner. Den kommer selvfølgelig med alt av bokser og papirer. Spm kan sendes på PM.
Holder til i Oslo!

IMG_0560.jpg


IMG_0565.jpg


IMG_0564.jpg
 
Jeg er nok ingen WIS for jeg forstår ikke hvordan en klokke kan kjøpes ny og legges ut for salg etter et par uker. Det må bli dyrt i lengden ;)
 
Hehe... nå er det vel få som har sagt at det er økonomisk lønnsomt eller forsvarlig å samle på klokker. Vi gjør alle bomkjøp innimellom - av forskjellige årsaker er det vel verdt å ta et tap innimellom :)

Forresten er helt nyyydelig klokke! Hadde den vært et par mm mindre hadde jeg vært MEGET interessert!

Lykke til med salget MrK
 
Jeg er nok ingen WIS for jeg forstår ikke hvordan en klokke kan kjøpes ny og legges ut for salg etter et par uker. Det må bli dyrt i lengden ;)


Om du er interessert i klokken skal du gjerne få lov til å betale mer enn prisforlangende.
 
Har akkurat samme med svart skive.. En fantastisk klokke som er så mye mer enn bare bling-bling! Dette må være et godt kjøp!
 
Denne her var flott! Merker jeg ble litt lysten, men er redd den er for stor. Hvordan er den i forhold til f.eks en Planet Ocean Chrono? :)
 
har selv helt lik klokke, og små håndledd(rett under 7")

vil si at dette er en av de best formede klokkene jeg har, og er på ingen måter ubehagelig å gå med. den sitter som støpt, og føles ikke så stor som den faktisk er...
 
Helt enig, har hatt denne 3 ganger, den er stor, men sitter helt fantastisk på håndleddet. MrK har jeg selv truffet og han er en super selger. Her er det bare å kjøre på!