Hehe, selv om Seikoen er bra tror jeg kvalitetsforskjellen vil være påtagelig her, Anders ;) -V
V Vegard Medlem 28. jan. 2009 Innlegg 617 9. aug. 2010 #16 Hehe, selv om Seikoen er bra tror jeg kvalitetsforskjellen vil være påtagelig her, Anders -V
Anders Støttemedlem Medlem 18. jan. 2008 Innlegg 4.415 9. aug. 2010 #17 Vegard skrev: Hehe, selv om Seikoen er bra tror jeg kvalitetsforskjellen vil være påtagelig her, Anders -V Klikk for å utvide... Hehe, kan det stemme at du postet dette i feil tråd Vegard?
Vegard skrev: Hehe, selv om Seikoen er bra tror jeg kvalitetsforskjellen vil være påtagelig her, Anders -V Klikk for å utvide... Hehe, kan det stemme at du postet dette i feil tråd Vegard?
V Vegard Medlem 28. jan. 2009 Innlegg 617 9. aug. 2010 #18 Nei, riktig tråd, men feil navn. Var litt sent på kvelden Solgte en Seiko chrono til Andreas (Anhostma) -Vegard
Nei, riktig tråd, men feil navn. Var litt sent på kvelden Solgte en Seiko chrono til Andreas (Anhostma) -Vegard
jsf Medlem 23. okt. 2009 Innlegg 862 Sted Oslo 11. aug. 2010 #20 aah, du aner ikke hvor lyst jeg har til å bruke studielånet mitt på denne klokken. En fornuftig investering i mine øyne
aah, du aner ikke hvor lyst jeg har til å bruke studielånet mitt på denne klokken. En fornuftig investering i mine øyne