Kermit gjetter jeg på at er submarineren med grønn dial? Har alltid digget den!Kermit kommer til å stige ganske bra tror jeg.
Kermit gjetter jeg på at er submarineren med grønn dial? Har alltid digget den!
Er ikke kunstig hvis markedet vil betaleIngen billigklokker lukter profitt.
Har hatt kermit M før. Finfin men de skiller lite ut fra vanlig sub egentlig. Men pga kort produksjonstid lukter det kunstig profitt.
Da jeg var og så påTudor Black Bay tidligere i år ville Bjerke ha meg til å tro at den forrige modellen med den smilende skiven og ETA urverk ville vært en god investering siden de nå gikk over til in-house urverk og den "gamle" da kun ble produsert over en periode på ca 2 år. Jeg kjøpte ikke argumentet deres. Ventet heller og kjøpte den nye COSC-sertifiserte med in-house. Tanker?
De er tydeligvis ikke de eneste som brenner inne med dem:Da jeg var og så påTudor Black Bay tidligere i år ville Bjerke ha meg til å tro at den forrige modellen med den smilende skiven og ETA urverk ville vært en god investering siden de nå gikk over til in-house urverk og den "gamle" da kun ble produsert over en periode på ca 2 år. Jeg kjøpte ikke argumentet deres. Ventet heller og kjøpte den nye COSC-sertifiserte med in-house. Tanker?