Frederique Constant Horological Smartwatch

eLx

Medlem
21. nov. 2016
Innlegg
2
Sted
Stavanger
Hei.
Noen som vet hvilken type dette er?
Vet at det er Frederique Constant, men ikke hvilken type. Har lett men finner ingen som har eksakt likt.
Evt prisantydning er også velkommen.
 

Vedlegg

  • yes123.jpg
    yes123.jpg
    124,1 KB · Visninger: 0
Hei.
Noen som vet hvilken type dette er?
Vet at det er Frederique Constant, men ikke hvilken type. Har lett men finner ingen som har eksakt likt.
Evt prisantydning er også velkommen.


Har funnet ut av det.
FC-Horological-Smartwatch-FC-285S5B6-01 :) Finner dog ikke helt norsk pris, har funnet 1050 euro, men det er med stål lenke.
 
Har funnet ut av det.
FC-Horological-Smartwatch-FC-285S5B6-01 :) Finner dog ikke helt norsk pris, har funnet 1050 euro, men det er med stål lenke.
Det er nok den ja. Ca 10k hvis jeg husker riktig. Kikket litt på den i en butikk i Zürich. Selger fortalte meg da at man laster ned en app til telefonen din som stiller klokken automatisk, teller skritt, puls osv. Det gikk visst ikke an å bruke den som en klassisk "analog" klokke. Jeg ble ærlig talt ikke helt overbevist. Et dressur som egentlig er et smartur? Hva skjer om 5 år når teknologien mest sannsynlig har utviklet seg videre? Ingen god investering i min bok. Men fin klokke utseendemessig.
 
Hei.
Noen som vet hvilken type dette er?
Vet at det er Frederique Constant, men ikke hvilken type. Har lett men finner ingen som har eksakt likt.
Evt prisantydning er også velkommen.

Heisann. Flyttet dette ut i egen tråd (Klokkespotting-tråden handler om klokker man ser på folk "ute i det fri").

Jeg husker dessverre ikke prisen på Horological Smartwatch, men jeg er sikker på at Tidssonen-sponsor og autorisert forhandler for Frederique Constant i Norge, Urmaker Thorbjørnsen (tom@urmaker.no) kan gi deg eksakt norsk pris og tilgjengelighet :)

Evt. kan du også ta kontakt med den norske distributøren, Nortime.
 
Det er nok den ja. Ca 10k hvis jeg husker riktig. Kikket litt på den i en butikk i Zürich. Selger fortalte meg da at man laster ned en app til telefonen din som stiller klokken automatisk, teller skritt, puls osv. Det gikk visst ikke an å bruke den som en klassisk "analog" klokke. Jeg ble ærlig talt ikke helt overbevist. Et dressur som egentlig er et smartur? Hva skjer om 5 år når teknologien mest sannsynlig har utviklet seg videre? Ingen god investering i min bok. Men fin klokke utseendemessig.

Kan fint brukes som vanlig klokke, men er avhengig av telefon+app for å stille den.
Kjøpte en til kjerringa da hun begynte å snakke om Fitbit eller hva pokker det var. Hun er kjempefornøyd med funksjonene - tror det er skritt, puls, søvnrytme (dyp søvn osv), og hun bruker klokken både til hverdag og litt mer festlige anledninger, og langt oftere enn både Sub og Explorer.

Nå er hverken jeg eller kjerringa spesielt opptatt av om klokkene vi liker er "gode investeringer", men jeg tror nok du har rett i at denne ikke kommer til å bli noen ny milsub ; -)
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro