Fra 500-60 km/t i hvitt

Medlem
6. nov. 2011
Innlegg
2.111
Jeg greide ikke å vente så en liten forsmak ble lagt ut i dagens tidligere idag. :eek:

En dag gikk det opp for meg at jeg ikke hadde en klokke med lys skive. Så gikk det opp for meg at jeg hadde en klokke som bare samlet støv. Når tankene og jakten begynner for fullt blir en veldig målrettet og resultatet kommer her. :)

Det begynner som oftest med en eske.

DSC_1665.jpg


Boksen stammer fra Sveits og det er jo et godt tegn.

DSC_1667.jpg


I esken lå det en trivelig hilsen.

DSC_1668.jpg


En pussefille...

DSC_1669.jpg


Et kjent merke for de fleste vil jeg tro. ;)

DSC_1670.jpg


Her snakker vi ferskt! :cool:

DSC_1671.jpg


Pop goes the box!

DSC_1673.jpg



En speedmaster! :D
Har alltid ønsket meg en klokke med hvit skive og falt for denne modellen. En "panda" med dato og riktig størrelse for mine nette små lanker. Denne modellen kommer også på en original cordurarem, og den fristet meg mest i utgangspunktet. Problemet var at den kom kun i en størrelse, og det var størrelsen hest for mine håndledd. Derfor ble det lenke. Etter kraftig nedstripping av ledd passet den også meg. :)

DSC_1674.jpg


Det er ikke noe galt på lenke men min personlige oppfattning er at klokken kler best sort rem som kontrast. Da blir klokken på sitt beste, og alt stemmer i hodet mitt iallefall. :eek:

Så i mangel på noen ordentlig sort rem, ble den slengt over på en gasgasbones for øyeblikket. Om noen dager dumper det ned mer passende sko til den i postkassa mi. ;)

Dere tåler sikkert dagens bilde en gang til. :eek:

DSC_1676.jpg


Jeg er svært fornøyd og klokken føles som om den er laget til meg. Roen har senket seg, dette er min sommerklokke!! :) Dessuten har den en artig "dot" på siden som kan minne om en heliumsventil i mikrostørrelse for quickset av dato. :cool:

Takk for meg! :)
 
Redigert av en moderator:
Bjutifull! Panda Speedy er bare helt konge og den satt perfekt på deg. Gratulerer så mye! :)
 
Denne var fantastisk fin, Rambutan. Gratulerer så mye :)

Tusen takk!:)

Gratulerer den var kjempe fin... :D :D :D

Takker så mye. :)

Gratulerer med knallfin og sommelig Speedmaster! Den kledde deg :)

Takk, jupp blir sommer nå. ;)

Gratulerer så masse med nydelig Speedmaster! :)

Helt enig nydelig. :eek:

Oooooooooooooooooo...... Supersexy må jeg si... Gratulerer :)

*fnis* takk:eek:

Gratulerer med kjempefin sommerklokke! Sort rem blir lekkert :)
Takk, ja helt klart den må få sorte sko. ;)

Gratulerer så mye med en tøff speedmaster :)

Takker så mye! :)

Wowow wee wah. Du har ikk akkuratt beslutningsvegring;)

gratulerer så mye!
Takk! Hehehe, nei jeg kaller det en yrkesskade. :p

Bjutifull! Panda Speedy er bare helt konge og den satt perfekt på deg. Gratulerer så mye! :)
Tusen takk! :)

Gratulerer med nok en lekker Omega!
Takker så mye! Ja nå har jeg 2 Omega'er hvor den ene blir utkonkurrert, men som komplimenterer hverandre. :D

Gratulerer igjen. Den er nydelig! Er ikke denne Ø40?
Tusen takk! Jo den er 40mm og det var derfor valget falt på denne, perfekt til meg. ;)