Forslag til kjøp og salg tråden

Medlem
2. des. 2010
Innlegg
33
Sted
Bergen
Hva med å dele opp kjøp og salg tråden i : Kjøpes - Byttes - Selges.
I tillegg synes jeg det hadde vært bra om alle 3 kategoriene kom på på toppen og ikke bare "kjøp og salg" til høyre for "forum"

For å se eksempel på dette, gå inn på forumet: www.radiostyrt.no

Mine 2 cent..:)
 
Hva med å dele opp kjøp og salg tråden i : Kjøpes - Byttes - Selges.
I tillegg synes jeg det hadde vært bra om alle 3 kategoriene kom på på toppen og ikke bare "kjøp og salg" til høyre for "forum"

For å se eksempel på dette, gå inn på forumet: www.radiostyrt.no

Mine 2 cent..:)


+1

WTB kan med fordel få sin egen kategori!
 
Enig i at WTB kan ha egen kategori. FT/FS syntes jeg hører hjemme samme plassen. Da en ofte er åpen for både bytte og rene salg...
 
Vet ikke om jeg er helt enig. Jeg har erfaring fra et annet norsk forum at det er kun salgstråden som blir lest og etter en stund blir denne benyttet til kjøpsannonser. Det er vel ikke flere annonser enn at de kan være i samme tråd så slipper vi at moderator må ut å kjefte i tid og utid. Ser iallefall at de sliter med dette i det andre forumet.
 
Jeg tror jeg er enig med siste taler her, synes dette høres ut som en unødvendig oppdeling. SÅ mye trafikk på forumet er det ikke, IMO.
 
Vet ikke om jeg er helt enig. Jeg har erfaring fra et annet norsk forum at det er kun salgstråden som blir lest og etter en stund blir denne benyttet til kjøpsannonser. Det er vel ikke flere annonser enn at de kan være i samme tråd så slipper vi at moderator må ut å kjefte i tid og utid. Ser iallefall at de sliter med dette i det andre forumet.

+1 Tror det er lettere å få øye på aktuelle WTBer om de postes i samme forum som FS.
 
Jeg tror ikke vi behøver flere undertråder sånn i første omgang. Synes vi har et ryddig og greit forum :)

At WTB og FS/FT ligger i samme tråd synes jeg er helt fint :) Lettere å følge med da.
 
Er vel strengt tatt jeg som står for 90% av WTB og nå som jeg skal pensjonere meg en stund så ser jeg virkelig ikke grunnen til å dele opp på dette forumet :mrgreen::cool:
 
Enig med jayeff. Det er stor aktivitet på kjøp og salg forumet for tiden. Om aktiviteten tar enda et steg, kan det kanskje være smart. :confused:
 
Vedrørende "Wtb billig rolex" annonsene...

Er det bare meg som synes det er rotetete å ha alle disse utopiske wtb'ene i kjøp og salgstrådene? Det er en god grunn til at f.eks finn.no og andre kjøp og salgsforum skiller slike annonser. Jeg foreslår å skille salg og kjøp i egne underforum.
 
Er det bare meg som synes det er rotetete å ha alle disse utopiske wtb'ene i kjøp og salgstrådene? Det er en god grunn til at f.eks finn.no og andre kjøp og salgsforum skiller slike annonser. Jeg foreslår å skille salg og kjøp i egne underforum.


+1 :D

Absolutt enig!
 
Tror dette ble diskutert for kort tid tilbake. Og folk ble til slutt enige om at ting skulle være slik det er :D
 
Tror dette ble diskutert for kort tid tilbake. Og folk ble til slutt enige om at ting skulle være slik det er :D

Ja, det ble diskutert kort tilbake. Ref. denne post. Når du sier "folk" er enige må vi se nærmere på denne påstanden. Jeg skal sågar hjelpe deg med å grovtelle: i denne posten er 5 for og 7 imot å skille kjøp og salg. I tilegg framstår flere som usikre og en poster tror også at det ved ytterligere økt aktivitet vil være bedre å skille kjøp og salg. Da vil forholdstallet endre seg. Jeg ser jo videre at du ikke har noe rasjonale for å endre dagens ordningen.. Jada vi er enige :eek:
 
Jeg er i mot å endre dagens ordning.

1. Jeg synes kjøp/salg delen er oversiktlig som den er.

2. Det kommer erfaringsmessig til å bli liten trafikk på ØK sidene.

Ellers synes jeg det er endel unødvendig snikbumping her, det kunne fint vært strammet opp litt.
 
I sympati til de som legger ut ØK annonser synes jeg de kan fortsette å være i kjøp og salg forumet, vil som nevnt over bli liten aktivitet i et ØK-forum. Prisen å betale er at annonsene ikke kan bumpes under 7 dager, så da blir de ikke alt for dominerende.

Når var dere sist inne på ØK på finn.no?