Formel 1

Mens vi venter på Formation lap

322039_975062b1f59f41c9e5a51fb0b6d883b3.jpeg

0D620EAB-5326-45FD-B444-86D0570D2E85.jpeg
 

Vedlegg

  • CD8509FA-1FBC-401F-AF93-FD1A085EB90E.jpeg
    CD8509FA-1FBC-401F-AF93-FD1A085EB90E.jpeg
    235,4 KB · Visninger: 0
Regn er supert, men helst rett før eller midt i løpet:D
Jeg registrerer at flere sier det, men jeg synes FIA er alt for "pysete" når det gjelder regn. Det blir bare frustrerende når de holder på sånn som de har gjort denne sesongen. Men du har nok et poeng i at det kan krydre løpet hvis det kommer en liten skur midtveis :)
 
Bra løp i går. Totaldominansen til Verstappen i år får vi håpe ikke er starten på en ny periode slik Hamilton har hatt det, det er bare kjedelig å se på.

Kunne dog vært litt annerledes om ikke Ferrari-teamet hadde drukket en flaske Chianti hver før vært løp, og fått til strategien/pit. Question?
 
Bra løp i går. Totaldominansen til Verstappen i år får vi håpe ikke er starten på en ny periode slik Hamilton har hatt det, det er bare kjedelig å se på.

Kunne dog vært litt annerledes om ikke Ferrari-teamet hadde drukket en flaske Chianti hver før vært løp, og fått til strategien/pit. Question?

Italiensk og strukturert brukes vel ikke for ofte i samme setning?
 
Herregud for en dust Verstappen var på slutten der. Har ombestemt meg, helt greit med 5 sek!
Klovn.

"It shows who he really is." -Checo
To forskjellige ting. Tull med straff mot Hamilton insidenten - hva kunne Verstappen gjort annerledes?
Men å svikte teamet og Perez, når man tenker på hva team og Perez har gjort for Verstappen… Ekstremt dårlig gjort!