GrimReaper
Støttemedlem
Morsomt å spekulereDet har jo vært livbøyen til Yuki, men vet ikke om RB/Porsche samarbeidet endrer noe på dette…?
Jeg tror forøvrig din antagelse er den mest sannsynlige, men det er lov å drodle![]()
Morsomt å spekulereDet har jo vært livbøyen til Yuki, men vet ikke om RB/Porsche samarbeidet endrer noe på dette…?
Jeg tror forøvrig din antagelse er den mest sannsynlige, men det er lov å drodle![]()
Mulig ting blir annerledes, men jeg synes det er en veldig pessimistisk holdning før man har sett resultatene.2026 er året Formel 1 blir vesentlig mindre aktuelt å se på for min del. 50% av drivkraften fra elektrisk motor, det mener jeg er ødeleggende for sporten...
![]()
7 things you need to know about the 2026 F1 engine regulations | Formula 1®
Formula 1’s next generation of cars will be just as powerful as ever when they hit the track in 2026 – but will use significantly less energy and produce net zero exhaust CO2 emissions, thanks to all-new engine regulations agreed this week.www.formula1.com
Fordi jeg tror mange ser på motorlyd og følelsen og lukten av bensinmotoren som jobber som en viktig del av sporten.Hvorfor er det ødeleggende for sporten?
Kutt ut a.. Dummeste jeg har lest på lenge. Bilglede er like mye å ha en bilpark a la Jerry Seinfeld som det å få en halvfeit en av Hongqi. Det blir hva man gjør det til, og om F1 kan fortsette (for alternativet blir jo fort å ikke fortsette med nesten-ren fossil drift) ved å legge om til 50/50 hybrid-drift, så skal jeg fortsette å se med like stor iver som nå.Bilglede er historie om få år enten vi vil eller ikke.
Hvis du får en halvfeit en av en Hongqi så er du pervers.Kutt ut a.. Dummeste jeg har lest på lenge. Bilglede er like mye å ha en bilpark a la Jerry Seinfeld som det å få en halvfeit en av Hongqi. Det blir hva man gjør det til, og om F1 kan fortsette (for alternativet blir jo fort å ikke fortsette med nesten-ren fossil drift) ved å legge om til 50/50 hybrid-drift, så skal jeg fortsette å se med like stor iver som nå.
Haha, jeg sa ikke jeg fikk det! Men de finnes jo de og, og de om det.Hvis du får en halvfeit en av en Hongqi så er du pervers.
Skjønte at du ikke mente deg selvHaha, jeg sa ikke jeg fikk det! Men de finnes jo de og, og de om det.