Formel 1

Jeg liker det ikke! Liker Ferrari, liker Leclerc og Sainz, liker IKKE at Ferrari klarer å fucke det opp gang etter gang :(

Ok, det er noe annet enn det jeg klarte å lese ut av ditt forrige innlegg. Da har vi forskjellig favoritt.
 
Ok, det er noe annet enn det jeg klarte å lese ut av ditt forrige innlegg. Da har vi forskjellig favoritt.

Det er lov å ha forskjellig favoritt og det var ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har;) (....selv om de er litt vanskelig å akseptere.....)
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
Artig at flere melder seg på. Perioden med Mercedes-dominans ble litt kjedelig sett gjennom mine øyne. Jeg mener sporten trengte en litt kontroversiell Max for å få opp underholdningsverdien igjen. Med Mercedes tilbake i toppen i tillegg til Red Bull og Ferrari kan det bli mange spennende løp fremover.
 
Jeg liker også Ferrari og Leclerc, ikke så stor fan av Sainz. Men så lenge det kommer Mercedes til gode at Ferrariteamet ikke har styring på noe som helst i depotet så kan jeg like det :) man kan jo lure på om de egentlig ser på løpet underveis.
 
Redigert:
Morsomste silly season på lenge. Piastri blir (fortjent) promotert til Alpine sjåfør i 2 timer før han selv nekter...
Hva har skjedd her? Eneste forklaring er vel at han erstatter Daniel Ricciardo neste år og det er det bare han som vet:)

 
Alpine skulle signert Piastri og Alonso for neste år. De dro ting ut og gutta ga f. Webber er jo kompis med Alonso og manager til Piastri, så har nok snakket litt. Lå i korta at Stroll ville signere et stort navn. Sånn blir de muligens sittende med Ocon og Ric. Piastri til McLaren.
IMG-20220802-WA0005.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Ville vært morsom om det Alpha Tauri som er den egentlige joker'n her. Piastri inn, Yuki ut (kanskje Gasly). Videre til RB om et par år når Perez er ferdig.
 
Ville vært morsom om det Alpha Tauri som er den egentlige joker'n her. Piastri inn, Yuki ut (kanskje Gasly). Videre til RB om et par år når Perez er ferdig.
Honda legger nok for kraftige føringer til Alphatauri at de skal ha en japansk fører. Gasly tror jeg ikke blir ofret. Tipper Ricciardo går til Alpine og Piastri til Mclaren.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og andres
Honda legger nok for kraftige føringer til Alphatauri at de skal ha en japansk fører. Gasly tror jeg ikke blir ofret. Tipper Ricciardo går til Alpine og Piastri til Mclaren.

Det har jo vært livbøyen til Yuki, men vet ikke om RB/Porsche samarbeidet endrer noe på dette…?
Jeg tror forøvrig din antagelse er den mest sannsynlige, men det er lov å drodle :LOL:
 
Det har jo vært livbøyen til Yuki, men vet ikke om RB/Porsche samarbeidet endrer noe på dette…?
Jeg tror forøvrig din antagelse er den mest sannsynlige, men det er lov å drodle :LOL:
Morsomt å spekulere :) men RB/Porsche skal vel ikke tre i kraft før 2026. Mye kan skje før den tid :)