Formel 1

Er det bare jeg som føler Hauger er litt "oppskrytt"? Det begynner å haste litt nå hvis han skal ta steget. Synes kanskje vi er litt vel optimistiske når vi ser på han med Norske briller.
Det hadde selvfølgelig vært morsomt med en Norsk fører, men jeg greier liksom ikke se at han har det lille ekstra.
 
Føler litt det samme, men tvil om at han kan kjøre fort. Fulgte alle løpene i fjor og liten tvil om at han har mye uflaks/havner i situasjoner han bør unnå. Slikt liker ikke teamene mtp. cost cap og utgifter. Han har heller ikke med seg spesielt med penger eller spons. Heller ikke et land som "må" ha en fører i F1. Syns han har vist mye bedre takter i år, og kan vel være en underdog hvis han fortsetter slik. Vi får se om han får seg en FP1. Det er ofte en god indikasjon. For min del tror jeg sjangsen er 10-15%. Stenshorne kan fort bli enda mer spennende.
 
Er det bare jeg som føler Hauger er litt "oppskrytt"? Det begynner å haste litt nå hvis han skal ta steget. Synes kanskje vi er litt vel optimistiske når vi ser på han med Norske briller.
Det hadde selvfølgelig vært morsomt med en Norsk fører, men jeg greier liksom ikke se at han har det lille ekstra.
Fjorårets nyheter ;)
Han er dessverre damaged goods, selv om der hadde vært fantastisk med en norsk F1-fører :)
 
Fjorårets nyheter ;)
Han er dessverre damaged goods, selv om der hadde vært fantastisk med en norsk F1-fører :)
Jeg er ikke så tungt inne i denne sporten, men jeg synes liksom ikke han er så spesiell. Han gjør det ok, men det mangler en del synes jeg. Mulig jeg er ikke er helt oppdatert :)

Men det hadde vært stas med en norsk fører.
 
Jeg er ikke så tungt inne i denne sporten, men jeg synes liksom ikke han er så spesiell. Han gjør det ok, men det mangler en del synes jeg. Mulig jeg er ikke er helt oppdatert :)

Men det hadde vært stas med en norsk fører.
Det er hvor overlegen han var i F4 og F3 som gjør det. Så begynte han i det teamet som var best i F2, men det året gikk det nedover med de. Som Alpine i år.. Max uheldig der altså.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Skal ikke glemme Doohan også, er 100% reservefører for Alpine.
Sant nok. Men det blir nok ikke for Alpine, om de i hele tatt fortsetter som F1-lag.
Ser jo ut som om de prøver å jevne ut forskjellen mellom F1 og F2 med årets bil. Som er synd, for de er jo i utgangspunktet et godt lag med en solid bakgrunn.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres