Forhandler av Cartier?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jnn

Medlem
6. jan. 2014
Innlegg
3
Hvem er det som forhandler Cartier i Norge? Tidemann var nevnt i en eldre tråd, men finner ikke noe på webben. Googleing har heller ikke gitt de store resultatene. www.briljant.no sier de selger brukte men fant ikke noen der nå, andre som kan selge brukte? Har lagt inn en WTB her, men Cartier er vel ikke det mest populære merket her inne, så jeg leter også andre plasser.

JNN
 
Redigert:
Er det bare jeg som har sansen for denne??
Cartier2014_517.jpg

Cartier Calibre Diver Watch Hands-On | aBlogtoWatch
Pre-SIHH 2014: Introducing The Calibre de Cartier Diver, A True In-House Tool Watch From Cartier (Live Pics & Details)

Synes den er veldig interessant. Nå vil nok noen gnæge over romertall på en diver men det synes jeg er onnas. Så lenge noe lyser på skiven så spiller det vel ingen rolle om det er dots, romer eller arabere. Skjønner man ikke hva og hvor 9 er så er vel kanskje ikke dykking rette aktivitet i utgangspunktet....

Meget pen og interessant nyhet dette her!
 
Ganske kul, hadde jeg ikke vært allergisk mot romerske tall på klokker.

Disclaimer: Dette gir jeg maks 2 måneder før har forandret seg totalt.
 
Hvis du søker på Finn, så er det faktisk noen brukte der.

Jeg har stor sans for Cartier. De har en spennende historie og har de siste årene satset mye på å utvikle egne urverk.
 
Trådstarter har fått svar på sine spørsmål. Skal vi diskutere Cartier kan vi lage en egen tråd i "Klokkediskusjon".
 
Status
Stengt for ytterligere svar.