Forelsket, forlovet, forgiftet?

Du må nok spørre "Slick Rick" om klokken hans er til salgs:p

1204_slick_rick-1.jpg

Hehe, denne tråden startet godt, og blir bare bedre og bedre.

En annen sak; brukthyllen hans ser jo riktig så overfylt og interessant ut. Hvordan er prisene på brukt hos Lervik?

Hehe, denne tråden startet godt, og blir bare bedre og bedre.

En annen sak; brukthyllen hans ser jo riktig så overfylt og interessant ut. Hvordan er prisene på brukt hos Lervik?

Kanskje litt høye, men samtidig får man nyservet ur med ett års garanti :)

Jeg var i Tyskland sist helg og var så heldig å få se den nye exploreren.
Jeg må faktisk si at jeg likte den nye exploreren bedre enn den gamle! :)

Likte at det ble mer oransje, fint brekk mot det hvite, samt at den er noe større (lenken var heller ikke dum).
Men nå er jo jeg også glad i større klokker :D

Herlig levert fra Haugesund igjen, jayeff:) Gleder meg hver gang du skriver du skal en tur til Knut:) Flott med bilder av nye og gammle Explorer II sammen:) Jeg fikk et positivt inntrykk da jeg prøvde den nye, men smaken er ulik! Jammen bra den ikke er lik hos alle egentlig vel ;) Lurer på om en SuperOcean må prøves her snart også! Får se om selgerne på stranden her på costa del sol har fått den inn;) lol.

Jeg prøvde den nye Explorer II på lørdag. Må si at jeg absolutt foretrekker den gamle, men det er snakk om smak og behag. Tror nok muligens yngre ferske Rolex kjøpere vil foretrekke den litt mere massive og større nye klokken. Men den gamle sitter mye bedre på håndleddet, er slankere, bedre balansert (gjelder alle tidligere Rolex 40mm!) større tall på bezel i just love the old one :)!

AW:)

Var nære på å forhåndsbestille den nye exploreren, men etter at jeg har sett bildene du har posten nå Jayeff er glad det ikke ble noe av. Skummelt at en Rolex GTG var det eneste som skulle til at jeg stod der med kortet i hånda for å legge inn depositum. Veldig fornøyd med at jeg var sterk nok :p *Klappermegselvpåskuldra*

LV'en det er bilder av ligger på hjemmesiden hans til 42'... Så det er vel ihvertfal ikke råbillig for å si det sånn!
Hadde jeg bare hatt 42'... :cry:

LV'en det er bilder av ligger på hjemmesiden hans til 42'... Så det er vel ihvertfal ikke råbillig for å si det sånn!
Hadde jeg bare hatt 42'... :cry:

I tillegg så påstår han at den er fra 2006, men han sier den er F-serial. Og F-serial er i følge denne listen fra 2003. Det kan jo tenkes at den har varmet en hylle lenge et sted.

Uansett, er den fra 2003, er den kanskje noe mer ettertraktet siden den er den første LV-en, som noen påstår har en litt annen grønntone i bezelen??

I tillegg så påstår han at den er fra 2006, men han sier den er F-serial. Og F-serial er i følge denne listen fra 2003. Det kan jo tenkes at den har varmet en hylle lenge et sted.

Uansett, er den fra 2003, går den vel for høyere priser siden den er den første LV-en, som noen påstår har en litt annen grønntone i bezelen??

Bezelen på denne klokken har den "opprinnelige" grønnfargen. Det er derfor jeg har anbefalt ham å ikke bytte denne, da den kan være mer ettertraktet blant samlere.

Når det gjelder årstallet, kan dette ganske enkelt være en trykkfeil, eller så har den varmet en hylle et eller annet sted. Jeg tror i hvert fall ikke at Knut driver med noe lureri på det området :)

Ikke misforstå, jeg mistenker ikke på noen som helst måte Knut for å drive med lureri! Jeg tror snarere at han er noe med det hederligste som finnes av urforhandlere her i landet om dagene.

Ps - bra tråd og bra bilder!

Den nye POen synes jeg rett og slett var råsexy.

Ser også frem til å klå litt på Breitling sin RedSub ved anledning ;)

Uansett, er den fra 2003, er den kanskje noe mer ettertraktet siden den er den første LV-en, som noen påstår har en litt annen grønntone i bezelen??

Det ettertraktede LV'en er vel strengt tatt Y-serie med "flat four" i bezel'en? :confused:
Videre går vel F-serie fra September 2003 til April 2005.