For han som egentlig ville kjøpe Navitimer, hva gjør han?

Takk for mange svar!

Jeg har et spørsmål etter å ha brukt tiden på Google og alle søketreffene de måte komme med.

Hvor robust er egentlig klokken i daglig bruk? Jeg leste blant annet en tråd hvor eier hadde fått vann/dugg på innsiden av klokken, og da skrev de fleste i kommentarene at eieren kunne skylde seg selv. Eneste eier hadde gjort, var å vaske klokken under vasken. Flere i kommentarene påstod at man skulle holde klokken borte fra alt vann, men hva med de som bor i Bergen(hehehehe)?

Kjøper man en klokke til 70k veiledende, ønsker man jo gjerne å få brukt den mest mulig.;)

Takk for mange svar!

Jeg har et spørsmål etter å ha brukt tiden på Google og alle søketreffene de måte komme med.

Hvor robust er egentlig klokken i daglig bruk? Jeg leste blant annet en tråd hvor eier hadde fått vann/dugg på innsiden av klokken, og da skrev de fleste i kommentarene at eieren kunne skylde seg selv. Eneste eier hadde gjort, var å vaske klokken under vasken. Flere i kommentarene påstod at man skulle holde klokken borte fra alt vann, men hva med de som bor i Bergen(hehehehe)?

Kjøper man en klokke til 70k veiledende, ønsker man jo gjerne å få brukt den mest mulig.;)
Hei,

Breitling Navitimer er vanntett til 30m og bør ikke utsettes for noe særlig med vann.

Sinn 903 er vanntett til 100m

Den passer bra i VM byen!:):cool:

• Liker
Reaksjoner: bragemann
Kanskje Transocean passer bedre? Fortsatt Breilting, med inhouse, og har 100m vanntetthet :)
54488_68d0cda18b5c2397ab0fd4df66256d66.JPG

Helt korrekt @Preacher . I år fikk vi først sommer i september.

For å holde dette "on topic" jeg solgte en gang i tiden en Navitimer grunnet at jeg bor i Bergen og dermed teknisk sett svømmer store deler av året, men har du en av nyere årgang burde ikke dette være et så stort problem.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Altså, jeg kommer ikke til å si et eneste stygt ord om Navitimer.
Men bor man et sted med kimautfordringer, bør man vurdere om en mekanisk kronograf på lærreim er en praktisk bruksklokke.