Callahan
Støttemedlem
Det er bare et tegn, Reidar. Det er Patek du skal ha....![]()
Ja det var det jeg mente også. Bare snu hele remmen.
Tja.
De PP'ene jeg har eiet med foldelås har nok dessverre de samme svakheter som @rkjersem har nevnt.
Det å snu reima kan hjelpe for noen - men ikke nødvendigvis. For meg har det aldri hjulpet.
Det beste er kanskje hvis du får tak i en "tang buckle" (hva pokker heter det på norsk - stiftspenne?) - da slipper du å bli lemlestet hver gang du går med klokken.
Av alle klokkene jeg til nå har eiet/prøvd så er JLC det eneste merket som laget en foldelås som passer min hånd. Jeg ser bevisst nå etter "stiftspenne" når jeg ser på nye klokker da det passer meg stort sett mye bedre.
Tja.
De PP'ene jeg har eiet med foldelås har nok dessverre de samme svakheter som @rkjersem har nevnt.
Det å snu reima kan hjelpe for noen - men ikke nødvendigvis. For meg har det aldri hjulpet.
Det beste er kanskje hvis du får tak i en "tang buckle" (hva pokker heter det på norsk - stiftspenne?) - da slipper du å bli lemlestet hver gang du går med klokken.
Av alle klokkene jeg til nå har eiet/prøvd så er JLC det eneste merket som laget en foldelås som passer min hånd. Jeg ser bevisst nå etter "stiftspenne" når jeg ser på nye klokker da det passer meg stort sett mye bedre.
Jeg opplevde ikke dette på 5167 eller opplever på min 5726.
Håper dette kan løses av Bjerke, hvis ikke ender det opp med at jeg rett og slett må selge klokken
Sett deg ned og pust dypt, ReidarJeg er sikker på at noen og enhver ville blitt glad om du solgt uret (fortrinnsvis til dem selv), men du behøver sikkert ikke ty til det. En ny rem, som er kortere, evt en mix and match fra kort og lang rem burde resultere i en sentrert foldespenne (men kan jo selvsagt koste litt).
Det beste er kanskje hvis du får tak i en "tang buckle" (hva pokker heter det på norsk - stiftspenne?)
Jeg opplevde ikke dette på 5167 eller opplever på min 5726.
Håper dette kan løses av Bjerke, hvis ikke ender det opp med at jeg rett og slett må selge klokken