Fobi / Tvangslidelse

Medlem
29. des. 2015
Innlegg
161
Sted
Stavanger
Kona til stadighet: slutt med det der, du er syk i hodet! Slutt!! :eek: Foranledningen til disse uttalelsene er at jeg har en microfiber klut liggende strategisk til i et hjørne av sofaen til puss av briller, telefon, iPad og selvsagt klokka. Blir nesten som en tvangshandling og må nå omtrent dra over klokka i skjul for ikke og bli oppdaget Er det bare jeg som har disse tvangstankene og handlingene? :)

20190203_083124.jpg
 
Redigert:
Neida. Selv har jeg egen microfiberklut for glass til briller. DEN bruker jeg ikke på noe annet. ;) iPads, mobil og armbåndsur er alle d-i-r-t-y stuff med masse fett. Fett på brilleglass er $%%$@@!!##$.

Så har jeg microfiberklut i bilene, slik at dashboard og display er støvfrie. :rolleyes:
 
Redigert:
Kjenner meg godt igjen her. Er allergisk mot "kladdemerker" på glass og polerte deler av stålet. Klart jeg bruker klokkene mine, men de trenger ikke se ut som de er pusset med majones... Lever selvsagt godt med hairlines og en og annen uunngåelig ripe, men fettete klokker med skitne lenker er ikke bra :confused:
 
Apropos fobier. Jeg kan ikke skjønne at folk bruker andres læreimer.

Ref. Panerai for eksempel der disse selges med en haug brukte, skitne reimer. Gummireimer er OK, for de kan vaskes - men lær, canvas, o.l. no way. I mitt hode er lærreimer omtrent som hygieneartikler å regne og skal kun brukes av en person.
 
Apropos fobier. Jeg kan ikke skjønne at folk bruker andres læreimer.

Ref. Panerai for eksempel der disse selges med en haug brukte, skitne reimer. Gummireimer er OK, for de kan vaskes - men lær, canvas, o.l. no way. I mitt hode er lærreimer omtrent som hygieneartikler å regne og skal kun brukes av en person.
«Pent brukte klokkereimer selges»
 
  • Liker
Reaksjoner: Timewarp og Ruos
Neida. Selv har jeg egen microfiberklut for glass til briller. DEN bruker jeg ikke på noe annet. ;) iPads, mobil og armbåndsur er alle d-i-r-t-y stuff med masse fett. Fett på brilleglass er $%%$@@!!##$.

Så har jeg microfiberklut i bilene, slik at dashboard og display er støvfrie. :rolleyes:

Trikset med blanke overflater i bil heter swiffer. Ingenting som glir utover.