Flere postar pr side når ein trykker "Nye innlegg"?

Medlem
10. aug. 2011
Innlegg
812
Sted
Bergen
Når eg trykker "Nye innlegg" så kjem det kun opp 10 postar pr side. Dersom eg går inn i feks "Klokker" så er det mykje fleire postar pr side der.
Har leitet i innstillinger for å endre på dette, men kan ikkje finne ut korleis ein evt kan gjere dette...
Er det mogleg? Lite praktisk med kun 10 postar pr side når ein skal sjå nye innlegg.
 
Har også irritert meg over dette i det siste. Før var det sikkert dobbelt så mange som kom. Har også opplevd problemer med "nye poster" i dag. Må gjerne trykke 1-3 ganger før jeg får de opp, ellers får jeg feilmelding. Godt mulig det bare er meg og det hersens nettverket her hjemme :/
 
Har samme problem med at det var flere poster per side før når man trykker nye innlegg, og har også fått feilmelding flere ganger i dag, så dere er ikke alene..
 
Har også irritert meg over dette i det siste. Før var det sikkert dobbelt så mange som kom. Har også opplevd problemer med "nye poster" i dag. Må gjerne trykke 1-3 ganger før jeg får de opp, ellers får jeg feilmelding. Godt mulig det bare er meg og det hersens nettverket her hjemme :/

Akkurat samme her! Håper det er noe som lar seg reparere, begge deler... :)
 
Muligens standardinnstillingene er blitt endret hos dere da.

Dersom dere vil endre på standard oppsett, så gå inn på "Innstillinger".
Velg deretter "Min konto" i sidemenyen, og "Rediger alternativer".
Gå til "Trådvisningsvalg", og endre fra "Bruk forumstandard" (som jeg vil mene er 10 innlegg pr side) til det antall du ønsker.
Sist jeg sjekket var det opsjoner på 5, 10, 20, 30 eller 40 poster pr side.
 
Muligens standardinnstillingene er blitt endret hos dere da.

Dersom dere vil endre på standard oppsett, så gå inn på "Innstillinger".
Velg deretter "Min konto" i sidemenyen, og "Rediger alternativer".
Gå til "Trådvisningsvalg", og endre fra "Bruk forumstandard" (som jeg vil mene er 10 innlegg pr side) til det antall du ønsker.
Sist jeg sjekket var det opsjoner på 5, 10, 20, 30 eller 40 poster pr side.

Prøvde meg på dette, men fortsatt samme problem :/ kan det være en forsinkelse på innstillinger ?

EDIT: fant ut at det var antall innlegg per side INNE i en tråd som endret seg om jeg justerte på den :S
 
Muligens standardinnstillingene er blitt endret hos dere da.

Dersom dere vil endre på standard oppsett, så gå inn på "Innstillinger".
Velg deretter "Min konto" i sidemenyen, og "Rediger alternativer".
Gå til "Trådvisningsvalg", og endre fra "Bruk forumstandard" (som jeg vil mene er 10 innlegg pr side) til det antall du ønsker.
Sist jeg sjekket var det opsjoner på 5, 10, 20, 30 eller 40 poster pr side.

Har prøvd dette eg og Moore, men fekk kun opp fleire postar i ein tråd. Fortsatt kun 10 trådar når eg trykker "Nye innlegg".
 
Muligens standardinnstillingene er blitt endret hos dere da.

Dersom dere vil endre på standard oppsett, så gå inn på "Innstillinger".
Velg deretter "Min konto" i sidemenyen, og "Rediger alternativer".
Gå til "Trådvisningsvalg", og endre fra "Bruk forumstandard" (som jeg vil mene er 10 innlegg pr side) til det antall du ønsker.
Sist jeg sjekket var det opsjoner på 5, 10, 20, 30 eller 40 poster pr side.

Dette er kanskje en god løsning på greia, men det som er pussig, er at endringen skjedde for mange på samme tidspunkt. Jeg har ikke tidligere behøvd å røre den innstillingen i det hele tatt.
Det må ha skjedd noe med forumet på et bestemt tidspunkt. Finnes det en evt. logg som er tilgjengelig for Admin?
 
Dette skjedde med meg for en dag eller to siden. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for noe galt som skal ha kunnet forårsake dette. Ikke skjønner jeg hvordan jeg skal endre innstillingene heller, så jeg får leve med det slik det er. Mulig jeg klarer det i morgen. Akkurat nå er hjernen portvinsmarinert.
 
10 tråder pr. side - nye innlegg?

Heisan.

Sikkert en oppdatering som har skjedd, men kom hjem etter nesten 2 uker uten "hobbysurfing". :D

311 nye tråder som ble presentert på 32 sider, tidligere var det flere enn 10 tråder pr. side. Har ikke funnet valget som justerer dette, har du?

Borte bra, hjemme best!
 
Det er ikke mulig for brukerne å stille inn antall innlegg per side for "Nye innlegg", da dette er en global setting som er begrenset for å minimere serverload (søk krever relativt sett mye fra serveren).

Etterhvert som forumet vokser i størrelse og innleggene blir både mange og i mange kategorier, vil jeg for øvrig tro at "Nye innlegg" er en funksjon som blir mindre og mindre nyttig ettersom den ikke filtrerer innlegg basert på forumkategorier og innhold.
 
OK.

Min logikk tilsa at det ble mer stress på serveren med så mange flere klikk.

For ipad fungerer det dårlig nå, "next" knappen er liten. Håper du revurderer dette - ihvertfall for ipad "klienter".