FS: Breguet XXI Transatlantique vurderes solgt

Medlem
3. okt. 2011
Innlegg
7
Sted
Trondheim
Hej,

jeg gjorde et halvhjertet forsøg på at sælge mit XXI i høst, men nu prøver jeg igen.

DSCF0331.jpg


Som sagt, så ønsker at jeg at sælge mit Breguet XXI i stål med lænke. Det er een af de mest eksklusive sportskonografer der findes. Det er i Rolex Daytona klassen, men der findes ikke mange af disse i Norge og i hvert fald ikke med lænke.

Uret har flyback kronograf med både sekunder og minutter på centeraksen, så det går faktisk an at aflæse minutter - derudover er det jo ikke på grunbd af overlegen funktionalitet man køber sådan en klokke...
Uret er meget forsiggjort, og på en måde der gør at uret også kan bruges til formelt attire. Skiven er noget af det smukkeste du kan finde, uanset prisklasse vil jeg påstå.

Ifølge spec er uret 42mm, men det opleves større. Omvendt er det 14mm højt, men opleves mindre fordi glasset buer og drejekransen er kegleformet. Bedøm selv på billeder nedenfor.

Jeg sælger den da jeg har købt to nye klokker på rappen, og begynder at have flere end jeg kan rotere på en fornuftig måde. Jeg har købt det brugt i NYC i 2009 og jeg har vel brugt det 1 gang om ugen i gennemsnit, det er ikke det mest praktiske ur at have å¨når man fikler med barnesæder osv. Uret går indenfor et par sekunder per døgn, gangreserve som da det var nyt og alle kronograf funktioner virker som de skal. Har ingen problemer haft med det overhovedet.

Det er i meget fin stand. Småridser findes, uret er jo brugt, men du skal tæt på for at se dem. Krystallet er i perfekt stand.

Send mig en PM, hvis du er interesseret eller vil høre mere, se andre billeder. Jeg bor i Trondheim, men rejser til både Oslo og Stavanger. Jeg ser for mig en pris rundt 50,000 kr. Uret er tilpasset 17,5cm håndled, og jeg har et ekstra led. Som dere kan se har jeg boksen, men jeg har ikke papirer.


DSCF0325.jpg


DSCF0324.jpg


DSCF0330.jpg


DSCF0329.jpg


DSCF0326.jpg


DSCF0323.jpg


DSCF0322.jpg


DSCF0334.jpg