Firmaklokke

Medlem
22. juni 2011
Sted
Oslo
Er på jakt etter en produsent, urmaker eller butikk som har mulighet for å skrive inn firmalogo på skiven til noen klokker. Er det noen som har tips eller erfaringer rundt dette?

Disse har gjort det tidligere, du får spørre dem om de vil gjøre det igjen.

rolex_image.1205146.jpg

:cool::D

De fleste bedrifter som driver med profilprodukter kan nok skaffe det for deg. Hvor mange er det snakk om, og hva slags klokker er det snakk om? Skal du ha flere hundre billigklokker, eller snakker vi 5-10 "ordentlige" klokker?

Hør med junghans og void.
Om de ikke vil, hva med å kjøpe klokkene, demontere skivene og levere de inn for lasegravering?

Junghans - Max bill chronoscope
Void Watches – V03C Chronograph

Begge flotte klokker for den type bedrift jeg mistenker dette gjelder.

Laco gjør.

Tipper @c--f kan fasilitere dette.

Er i kontakt med C--F, så det er en mulighet.

De fleste bedrifter som driver med profilprodukter kan nok skaffe det for deg. Hvor mange er det snakk om, og hva slags klokker er det snakk om? Skal du ha flere hundre billigklokker, eller snakker vi 5-10 "ordentlige" klokker?

Det er ikke snakk om noen veldig dyre klokker. Prisen skal ligge på rundt 6000kr per klokke, og det er snakk om ett sted mellom 5-10 klokker, som skal gis i gaver.

Hør med junghans og void.
Om de ikke vil, hva med å kjøpe klokkene, demontere skivene og levere de inn for lasegravering?

Junghans - Max bill chronoscope
Void Watches – V03C Chronograph

Begge flotte klokker for den type bedrift jeg mistenker dette gjelder.

Takk for gode forslag! Jeg skal sjekke dette ut.
Jeg vet ikke hvilken type bedrift du tenker på, men det har ikke noe med arkitektur å gjøre;)

Redigert av en moderator: