Finns intresse för ett Rolexlotteri?

Vil tro det kan la seg gjøre, forutsatt at du fortsatt inntektsfører gevinsten og skatter av den..
 
  • Liker
Reaksjoner: Rivalen
Även om man betalar moms/skatt blir den väl billigare än att köpa den i Norge?
Man kanske kan hämta den i Strömstad när man köper brus og sukker? :)
 
  • Liker
Reaksjoner: teknor og Rivalen
Vi har många utländska betalningar där vi inte kan identifiera betalaren. Eventuella meddelanden om Alias/Nicks + lottnummer som ni skrev in, syns inte.

Jag ber er hurtigst/snarast titta på er betalning, kopiera referensnumret + vilken datum betalningen gjordes och maila det till Tony eller PMa mig här på TS.

/Riv

__________________

Det är 7 lotter kvar och ca 80% har betalt. Vi rullar på enligt plan mot den 25 maj och då avgörs det!

Apropå spörsmål. Det finns troligen många lovliga/lagliga sätt man som nordmann kan hantera en sådan här vinst, men först måste man ju köpa lott och sedan vinna i dragningen. Gör man det, så finns det bara angenäma/trevliga "problem" kvar. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos
Om ni nyss registrerat er på TTT för lotteriet utan att ännu ha postat på forumet - då ber jag er kolla att ni kan logga in. Utan korrekt registrerat Nick, kan man inte vinna - se reglerna. Vi kollar inte detta, så jag ber er att göra en extra koll.
smile.gif
 
Då är lotteriet fullbokat och det står 4 personer i kö för att komma med.

Norska deltagare som betalat men ännu inte sett ett Ok efter sitt Alias - ni har väl mailat Tony ert betalningsdatum + referensnummer? Om det är enklare att PMa mig, så gör det, så skickar jag vidare.

Om du ännu inte betalt, så är det hög tid nu - den 23 skall pengarna synas på det angivnna konto.

LYCKA TILL!
 
En gång till:

Ni är väl korrekt registrerade på TimeToTalk? Om ditt lottnummer vinner och du inte är registrerad medlem så ogiltigförklaras dragningen och du utesluts ur lotteriet. Detta står i reglerna som inte alla läser, tyvärr.

Av en tillfällighet snubblade vi över en deltagare som inte registrerat sig - det finns väl inte fler?

Inget trassel nu på slutet - allt skall bara vara spännande och kul nu!

:)
 
Vilken otrolig tur jag hade att 66 blev de två sista siffrorna i Svenska Spel Jokerdragning. Nästa år kommer jag inte att ha någon lott, men hjälper gärna till med lotteriet.

Stort tack till alla norska deltagare som bidrog till att göra lotteriet möjligt och likaså stort tack till Tony, Jocke och Stefan!

/Riv