Finn.no Panerai PM0087

Virker "litt" optimistisk... Du kan få min for 60-70 :)
Nei, dette tror jeg er litt mye, får 87èn mellom 30-35 Dkr på
vintage og timegeeks.
 
Har snakket med selger. Intr. historie ! :? Klokken er funnet for ca 6 mnd siden, selger hevder at Panerai har mailet han og oppgitt salgssted i Saudi Arabia. Kjøpers navn ble også oppgitt og nåværende eier har forsøkt å få kontakt,- uten resultat.

Her kan man sikkert gjøre et "godt kjøp!" 8)

Take care !
 
Re: Hehe godt å se at norske Paneristis er årvåkne!!

Så akkurat annonsen selv. ,Bilde tatt fra et nettsted . hmmm . "in this case I would neither have bought the sellet nor the watch".
 
Har mailet litt med ham jeg og. Det er jo en spesiell historie, for å si det mildt. Jeg ville selv aldri tatt sjansen, kanskje nettopp derfor er det mulighet for noen som virkelig har peil til å gjøre et godt kjøp :) For alt vi vet kan jo historien være sann :D

Men som sagt, ikke noe for meg :mrgreen: Jeg foretrekker klokkekjøp uten spenningsmomenter.
 
....skal en selge noe på nettet, bør en jaggu meg vite hva en selger ! Noe denne Nittedølingen tydeligvis ikke helt vet !! :evil:

Som jeg skrev tidligere, "Take care !"
 
Vips så var den borte... Vet noen om han hadde med alt tilbehør, boks papirer etc.
 
Nei, den manglet all dokumentasjon og boks.

Pussig hvor mye rart man kan "finne"! :)
 
Er det ikke derfor man selger det på " finn" he he. :D

Alvorlig talt. han må for det første være totalt blåst på info om pris og at han i det hele tatt tror noen vil finne på å
kjøpe den for DEN prisen. For å ikke snakke om "historien".... som han kommer med (annen håndsinfo) Ikke bra.
Jeg vet ikke om noen har fortalte han hva han har og hva den er verdt. Mye kan tyde på den, siden den er borte.
 
Heisann

Jeg er helt ny på forumet her nå, typisk at dette skal være mitt første innlegg...

Selgeren av klokken er en kollega av meg, jeg har sett klokken og har fulgt saken. Han er overhodet ingen klokke ekspert, og har bare blitt guidet av panerai via mail. Skjønner godt salget, han interesserer seg ikke for det og vil heller bruke litt penger på andre ting. Han har sagt ifra både til panerai og politiet, og har fulgt det deres råd. At klokken koster mellom 60-80 000 er en pris han fant på en eller annen nettside, jeg ville ikke sette en pris da jeg ikke kjente denne ”utgaven”. En kjenner vet jo verdien av klokken og kan ta salget seriøst, men da verdien har falt(validitets papirer) og om det er en kopi vet egentlig ingen. Den ser MEGET ekte ut, og jeg klarer ikke å skille se om den er en kopi. Vurderte å kjøpe den selv, men det er ikke den panerai klokken jeg har lyst på. Gidder ikke kjøpe den, kun fordi det er en panerai.
 
PAM 87 er en meget rå klokke!
Jeg synes selger skal undersøke skikkelig før han legger den ut på salg. Det har han ikke gjort.

Som nevnt tildligere ligger den på en 30-35DK med boks og papirer. Hva den er verdt uten vet jeg ikke, men at den synker
noen tusen er jeg sikker på.

Det går ann å kontakte feks Klarlund i DK og få et ekthetsbevis.

Frik
PAM 87 :)