Finansavisen

Jepp, leste den :) Fin klokke på Halvor Bjerkes hånd også (hvit stål Daytona ;) ), mannen har smak.
 
Virker som om Bjerke har "kjøpt" seg noe spalteplass i løpet av 2008. 8) Har fått mye omtale i ulike aviser, uten at det behøver å bety så mye.
Gjennom de siste 12-15 årene har jeg vært mye i kontakt med de ulike filialer, herunder også den i Bergen. Service'en var stort sett OK, men entusiasmen manglet ! Dem som betjente filialen i Bogstadveien var en klasse for seg ! :D Hvor er de blitt av ? :roll:
 
BRIO1368 skrev:
Virker som om Bjerke har "kjøpt" seg noe spalteplass i løpet av 2008. 8) Har fått mye omtale i ulike aviser, uten at det behøver å bety så mye.
Gjennom de siste 12-15 årene har jeg vært mye i kontakt med de ulike filialer, herunder også den i Bergen. Service'en var stort sett OK, men entusiasmen manglet ! Dem som betjente filialen i Bogstadveien var en klasse for seg ! :D Hvor er de blitt av ? :roll:

Min gamle gode venn NN , jobba tidligere hos Bjerke i Bogstadveien. Han er meget glad i ur, særlig Rolex!
Han slutta der og begynte å jobbe med data . Det ble kanskje mye batteriskift o.l..kjedelig for en utdanna urmaker :(
Kanskje han var en du hadde kontakt med ;)
 
Hehe, husker godt åpningsdagen på Bjerke i Bogstadveien. Jeg var på vei til min lørdagsjobb på Urmaker Malmnes, og tenkte jeg skulle stikke innom og sjekke konkurrentene. De serverte champagne til gjestene, men jeg ble demonstrativt ikke tilbudt et glass :roll: Det hadde neppe med min daværende jobb å gjøre, jeg var blodfersk og ikke akkurat kjent i miljøet, Men akkurat den Bjerke-avdelingen var fæle til å bedømme potensielle kunder på klær og stil (hvilket aldri har vært min sterke side).

Litt artig var det da å innimellom få kunder på besøk som hadde kjøpt ny klokke på Bjerke men som ikke hadde orket se dem kløne med å tilpasse lenken :mrgreen:

Får legge til at jeg aldri har fått annet enn god service på de andre Bjerke-butikkene i Oslo ...
 
J.CAT skrev:
BRIO1368 skrev:
Virker som om Bjerke har "kjøpt" seg noe spalteplass i løpet av 2008. 8) Har fått mye omtale i ulike aviser, uten at det behøver å bety så mye.
Gjennom de siste 12-15 årene har jeg vært mye i kontakt med de ulike filialer, herunder også den i Bergen. Service'en var stort sett OK, men entusiasmen manglet ! Dem som betjente filialen i Bogstadveien var en klasse for seg ! :D Hvor er de blitt av ? :roll:

Min gamle gode venn NN , jobba tidligere hos Bjerke i Bogstadveien. Han er meget glad i ur, særlig Rolex!
:

Kan godt være, anyway, hils fra meg ! Har kjøpt både en Breitling og en Rolex der....