Ferietips - klokker, biler, motorsykler

@tombs: Du har et forsprang, men livet er langt.

@Frodo: Det høres ut som tidenes dårligste sjekketriks. Bli med hjem og prøve høvelen min.....?

@Ursa Major: Genial plan å ta Maseratien på toget. En av de tidlige planene var å ta vår gamle 911en på Kielferga og toget til München, men det ble droppet pga:
1. Tar for lang tid
2. For dyrt i forhold til fly + leiebil
3. Som jeg innledningsvis skriver: "Jeg har verdens beste kone" og hun hadde villig blitt med på planen. Hun har stor lidelseskapasitet når det gjelder gamle kjøretøy, men om hun fortsatt hadde vært en god kone etter en uke på sorte skinnseter i luftkjølt, potte tett og oljeluktende gammel sportsbil i 38 grader, er ikke noe jeg ønsker å finne ut.
4. Jeg trodde innledningsvis at jeg skulle få leie en M3 kabriolet

Skal du Maseratis 100-års jubileum kan du selvfølgelig ikke stille med frisørbil og regne med å beholde verdigheten.

Flott skildring.
Hvilken modell av Omega på gummirem er vi ser på det første bildet (med Löwenbraun)?
Ser ut som en AC, men med sort bezel?

Bra beskrivelse av et herlig område! Kunne gjerne tenkt meg samme ferie, men ble bare München i år ;)

Flott skildring.
Hvilken modell av Omega på gummirem er vi ser på det første bildet (med Löwenbraun)?
Ser ut som en AC, men med sort bezel?
Er ikke det en vanlig 2254.50? Det er vel AC/non-AC som er en 2254 bare med hvitt-gull-bezel?

Stemmer det, Krille, 2254. Mitt foreløpig siste tilskudd kjøpt av kasmir her på TS etter lang tids leting etter akkurat denne modellen. En keeper.

..finner stadig vekk morsomme og fine "tråder" her inne, tusen takk for fin artikkel morini. Denne turen kunne jeg tenkt med med kona selv..helt fantastisk. Jeg er ikke like int i motorsykler som deg, men desto mer int i Riva og båter...

Takk