Ferieklokke

Hvilken ferieklokke

• AP 15300

Stemmer: 28 33,7%
  • Rolex YM 116622

Stemmer: 28 33,7%
  • PAM 372

Stemmer: 27 32,5%

• Antall stemmer
    83
  • Avstemningen stengte .
Er det noen av kandidatene du hopper, eller definitivt ikke hopper i sjøen med? Ufravikelig krav til en ferieklokke for min del (med mindre man tar med flere).

Dette er nok grunnen til at jeg valgte YM, selv om jeg elsker RO :) RO framstår ikke som "røff" nok som eneste klokke over en periode med tid.

Yachtmaster!
Rolex er en sikker klassiker som passer til alle oppgaver du vil møte!

God tur!

8-D

.......Argumentasjonen - og særlig Moores med bilde og det hele, gjør allikevel at det bikker mot 372. Men, jeg kommer til å følge meningsmålingsresultatet, som lovet.

Kul dobbelkommunikasjon, @Minuteman!:cool:

Synes imidlertid du skal følge magefølelsen, og la PAMén få vise seg frem på denne reisen. Hadde jeg hatt hånd for en 372, hadde jeg hatt den i samlingen min for lengst. Nydelig ur!

Redigert av en moderator:
Jevnt! Jeg liker nok personlig best AP, men endte opp med å stemme på YM. Den virker litt mer anvendelig til dette programmet. Mistenker at det blir mer enn _en_ klokke uansett.

Hei du!

Casual antrekk i bryllupet, leiebil, lodge; til tross for at YM'en er min favoritt, passer PAM'en best til beskrivelsen.
AP'en er best til smoking, YM smaker mer club-wedding enn lodge. Så det må bli 372.

Også har jeg en sær greie: alltid lærrem på klokka i bryllup, uansett dresscode.
Men så er jeg tidenes raring.

Var forlover for fjerde gang i sommer; IWC til utdrikkingslaget, Jaeger til bryllupet.

God tur og kos deg!:D

Edit: min stemme teller vel dobbelt, gjør den ikke? Sååå, da..?

Redigert:
Jeg elsker 372, men om vår mann i uniten skal ta seg et bad...og fruen skal være med uti, har han et problem ;)

Så ble det utrolig nok helt jevnt i meningsmålingen, og jeg er like langt ...

Men, det har kommet velbegrunnede forslag underveis og som jeg nevnte tidligere har jeg bikket i retning av PAM.

Dobbeltstemmen til @Frodo gjorde utslaget - og Panerai 372 det blir!

Takk for stemmer og innspill, og ikke minst takk for alle ønsker om god tur osv.

Så ble det utrolig nok helt jevnt i meningsmålingen, og jeg er like langt ...

Men, det har kommet velbegrunnede forslag underveis og som jeg nevnte tidligere har jeg bikket i retning av PAM.

Dobbeltstemmen til @Frodo gjorde utslaget - og Panerai 372 det blir!

Takk for stemmer og innspill, og ikke minst takk for alle ønsker om god tur osv.

Den Pam`en der er bare så utrolig flott Minuteman!

God tur fra meg også. :)

God tur Minuteman !

Husk å ta med flere remmer til Pam'n: rubber, en lysebrun eller beige i glatt skinn og en brun croco, da er du dekket med 1 klokke !:cool:

Egentlig et godt valg, hva pokkern skal man med dato på ferie?
Ta med flere remmer, så har du jo flere klokker, og gummien gjør den badeklar.

Det er jo også eneste klokka som virkelig funker å legge på seg med. Ikke har den lenke og jo feitere du blir, dess bedre passer den.

Jeg anmoder deg til å ha den på hvit Pyton i bryllupet forresten.

God tur!

Åh, for pokker. Jeg har jo ikke gummi til 372. Ikke har jeg hvit pyton heller.

Får jeg dette OEM, mon tro? Det må da vel finnes et par boutiquer på vestkysten.

God tur!
Kan ikke tenke meg en bedre anledning or fest & ferie enn et bryllup!:cool: