Ferieklokke

Hvilken ferieklokke

  • AP 15300

    Stemmer: 28 33,7%
  • Rolex YM 116622

    Stemmer: 28 33,7%
  • PAM 372

    Stemmer: 27 32,5%

  • Antall stemmer
    83
  • Avstemningen stengte .
Medlem
3. april 2011
Innlegg
6.189
Sted
New Jersey, USA
Denne tråden har vel knapt livets rett, men gjør allikevel et forsøk.

Skal på tre ukers ferie til USA. Programmet er enkelt, men tett.

Bryllup - casual antrekk
Bo i en slags lodge ved en innsjø noen dager - hovedsaklig sightseeing
En uke i California hvor kjerringa og jeg farter rundt i leiebil - typisk LA og SF + litt vinsmaking i Napa Valley.

Valget står mellom disse:








Jeg tar den som får fleste stemmer, og ferdig med det.
 
Enkelt!
010-12_zps66028d19.jpg

God tur :)
 
Nesten skammelig at du trengte hjelp til denne Minuteman!
Yachtmaster seff.. Bade,bryllup,vin, bil, USA... yachtmaster er det beste alternativet av de du har.
 
Må si meg uenig med røkla :-0

Rolex'er finnes i fleng 'over there', mitt valg ville hver gang vært AP ;) Dressy, sporty and subtle :)
 
Skjønner hva du mener jrm, men for de som kjenner trådstarter så prøver vi å hjelpe.
Aktivitet + trådstarters oppfattning av hvordan aktivitet gjennomføres = Objektiv konsekvens.
Bading + Være litt i vannet mens man drikker seg fuktig = ripe-risiko.
Bryllup + CHAMPAGNE!!!!!! Vise alle klokka mi *dunk/klank i bordet mens jeg sier; Do you want to try my watch? = Stor Risiko
Vinsmaking + Åh, jeg elsker vinsmaking! *hikk* I want to stamp the grapes!! = Stor snuble og sklifare - Risiko for dings.
Bilkjøring + Jeg skal ha amrikaner, jeg skal svi gummi, jeg skal... skifte dekk? = beater aktivitet.
USA + Spise alt jeg får tak i av fettete mat, komme inn på utesteder, klatre i grand canyon og mate krokodiller! = Polerte midtledd funker mtp fett, og rolex er merkevaren som fungerer både på utsesteder, i grand canyon og på en hoovercraft i florida.
 
Skjønner hva du mener jrm, men for de som kjenner trådstarter så prøver vi å hjelpe.
Aktivitet + trådstarters oppfattning av hvordan aktivitet gjennomføres = Objektiv konsekvens.
Bading + Være litt i vannet mens man drikker seg fuktig = ripe-risiko.
Bryllup + CHAMPAGNE!!!!!! Vise alle klokka mi *dunk/klank i bordet mens jeg sier; Do you want to try my watch? = Stor Risiko
Vinsmaking + Åh, jeg elsker vinsmaking! *hikk* I want to stamp the grapes!! = Stor snuble og sklifare - Risiko for dings.
Bilkjøring + Jeg skal ha amrikaner, jeg skal svi gummi, jeg skal... skifte dekk? = beater aktivitet.
USA + Spise alt jeg får tak i av fettete mat, komme inn på utesteder, klatre i grand canyon og mate krokodiller! = Polerte midtledd funker mtp fett, og rolex er merkevaren som fungerer både på utsesteder, i grand canyon og på en hoovercraft i florida.

Godt resonnement det der :) Finner bare én feil, dog graverende; Minuteman er en mann som bruker klokker, ikke har dem i et skap og tar de frem på julaften. Her er jo en gylden mulighet til å skrive historie, og bygge minner, med en klokke som så vidt jeg husker fikk en god service i landet med femti stjerner ( les stater ) ;)
 
Synes personlig den PAM´en din er utsøkt, Minuteman.
Den står ikke tilbake for noen av de to øvrige mht den mer formelle settingen du skal i. Dernest ruler den ypperlig som toolwatch på resten av turen.

Gjør som gutta i Californialand; - "make a statement - wear your PAM!"
Så stikker du innom tidligere ordfører i San Francisco - nå Lieutenant Governor i California - Gavin Newsom for litt ekstra klokkeprat.
Han bærer sine når han kan.
(Og det med største selvfølge til dressen også...:cool:)

Jeg hadde tatt med meg PAM´en!





 
Her var det mange rare innlegg...

Du skal selvsagt ta AP'en:cool:

Og før noen kommer med innsigelser - vennligst se signaturen i bunn;)
 
Siden Exploreren av uante grunner ikke får være med i kampen ville jeg (også) gått for 372 med den enkle begrunnelse at jeg liker den best. Dessuten er alt lov - og svært - i USA :)
Forøvrig: takk og HAHA til @Entropy for sine tanker rundt dette viktige valget. :D
 
Redigert av en moderator:
YM, men her vil jo en klokkerull fra TS butikken komme til nytte :) Ta med alle sammen og la humøret og dagsformen bestemme resten :)

God tur når den tid kommer!